כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

לחברת א.ל.מ חשמל ודיגיטל דרוש /ה רכז /ת תהליך לוגיסטי להזמנות אונליין

קליטה וטיפול בהזמנות לבית לקוחטיפול לאחר מכירה ותמיכה במחלקת שירות לקוחות.ניהול מעקב אחרי ההזמנות מול ספקי השילוחניהול מלאי בסיסיתנאים מעולים למתאים/ה! דרישות: ידע בפריורטי יתרון משמעותיידע באקסלאסרטביותנכונות למשרה מלאהיכולת תקשורת גבוהה וניהול מספר תהליכים במקביל משרה מלאה במטה בפתח תקווה שנות נסיון 1-2* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

דרוש /ה מנהל /ת הזמנת חלקים למחסן יבואנית מובילה

דרוש /ה אחראי /ת הזמנת חלקים למחסן יבואנית מובילה.התפקיד כולל:– ניהול הזמנות של חלקים מחו"ל– בקרת מלאי מינימום/מקסימום ומלאי "מת"– עבודה מול מערכות היצרן– ניהול משא ומתן מול היצרנים וספקים נוספים ומתן הצעות מחיר ללקוחות– ייעול הזמנות אווירי מול ימי המשרה הינה משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 7:30-17:00. דרישות: – יכולת ניהול מספר … Read more

דרוש /ה לעפולה- מתאמת יבוא יצוא.

הקמה, טיפול, וביצוע הזמנות לספקים בחו"לקשר עם ספקים בעולםתיאום, תפעול, מעקב בהזמנות רכש חו"ל ימי + אוויריקבלת הצעות מחיר ממשלחיםבדיקת מסמכים של משלוחי ייבואהתנהלות שוטפת מול חברות שילוח, ספנות ועמילי מכסדו"חות מעקב אחר משלוחים והזמנות חו"ל דרישות: ניסיון בייבוא+ייצוא+שילוח -2 שנים לפחותיכולת ניהול מו"משליטה ב-INCOTERMSאנגלית ברמה גבוההאקסל ברמת נוסחאותעבודה מול מערכת SAP המשרה מיועדת לנשים … Read more

דרוש /ה למילוי מקום לחל"ד רכז /ת

ריכוז הפעילות באכסניה אחראיות על ניהול הזמנות (מתן מידע, תמחור, הכנת חוזה) לאירוח האכסניה. ניהול יומן הפעילות מתן שירות לגורמי פנים וגורמי חוץ הזמנות/ רכישות ישירות סידור עבודה של אחראי משמרות ניהול מעקב מלאי ריכוז מידע והגשת דו"חות לגורמים פנימיים מטלות נוספות בהתאם להוראת הממונים. דרישות: שליטה מלאה ביישומי אופיס ואינטרנט ניסיון קודם בעבודה מול … Read more

עובד /ת אופרציה תיירות חו"ל

דרוש /ה מנהל /ת אופרציה חו"ל עם ניסיון מוכח של מספר שנים במחלקת אופרציית הזמנות.במסגרת התקפיד ניהול כלל הזמנות החברה ועבודה שוטפת מול ספקים בחו"ל.דגש על סדר, אחריות, קבלת החלטות, ניהול סדר עדיפויות ויעילות. דרישות: ניסיון של מספר שנים בחברת תיירות בתפקיד דומה- חובהניסיון בחברת תיירות בתחום המלונות- יתרון משמעותיאנגלית ברמה גבוהה/שפת אם- חובההעבודה ממשרדי … Read more

סוכן /ת נסיעות שייט לחברת נסיעות יוקרתית בת"א

ל-HR Search חברה המתמחה בגיוס בכירים ואנשי מקצוע בתחום התיירות, הכספים והפנאי, עבור אחד מלקוחותינו, חברת נסיעות יוקרתית בת"א, דרוש/ה סוכן/ת נסיעות שייט:– ייעוץ, תכנון וביצוע הזמנות עבור לקוחות המעוניינים בחופשות שייט, תוך התאמה לצרכים האישיים, התקציב והעדפות הנוסעים.– מתן מידע וייעוץ מקצועי ללקוחות לגבי חבילות שייט, יעדים, מסלולים ומבצעים.– ביצוע הזמנות שייט, כולל שירותים … Read more

איש/אשת ייבוא למשרה מלאה

לחברתנו בקרית אתא דרוש /ה איש/אשת ייבוא למשרה מלאהקשר שוטף עם ספקים מחו"ל וניהול משא ומתן.הזנה, מעקב אחר הזמנות ומלאי.תיאום משלוחים מול חברות שילוח בינלאומיות וטיפול במסמכים מול עמילי מכס.הכנת תיקי יבוא, עבודות משרדיות ותמיכה באנשי מכירות. דרישות: ידע או ניסיון בתחומי האינסטלציה / כיבוי אש / תשתיות – חובהשליטה מלאה באנגלית (דיבור, קריאה וכתיבה) … Read more

Operations Coordinator International Manufacturing Company

Role Overview:The Operations Coordinator is responsible for managing and executing the end-to-end operational workflow for international customers. This includes handling customer orders, coordinating with overseas suppliers, and ensuring smooth procurement and logistics processes. Key Responsibilities: Manage and monitor the full lifecycle of customer orders. Coordinate daily communication with overseas suppliers and production partners. Execute purchasing … Read more

קבוצת רב-בריח מחפשת קדם /ת רכש טכני שיצטרף לצוות המנצח שלנו באשקלון

קבוצת רב-בריח מחפשת קדם/ת רכש טכני שיצטרף לצוות המנצח שלנו באשקלון אם יש לך תשוקה לעולם הרכש והלוגיסטיקה ויכולת להתמודד עם אתגרים חדשים, מקומך איתנו.מה עושים בתפקיד?רוכשים חומרי גלם, מוצרים ושירותים טכניים.מוצאים ספקים חדשים בשוק תחרותי.התנהלות משא ומתן מול ספקים וסגירת מחירים.התנהלות שוטפת מול ספקים בארץ ובחול.עוקבים אחרי זמני אספקה ומבצעים בקרה על הזמנות.טיפול בהצעות … Read more

מזכיר/ה במשרה חלקית ברמת החייל

לחב' הנדסה וביצוע ברמת החייל דרוש/ה מזכירה במשרה חלקית 09:00-16:00 ברמת החייל.במסגרת התפקיד: תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת, תיאומים, הזמנות, מעקב אחר תשלומים לספקים, מענה לצוותים בשטח ועוד. העבודה במשרה חלקית 09:00-16:00 בימים א-ה מהמשרד, סביבת עבודה חדשנית, צעירה ודינאמית.תנאים טובים מאוד, התחלה מיידית

שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.