סדנת לינקדין | בר-אילן
לינקדאין היא הרשת החברתית המובילה בתחום העסקי (בה' הידיעה), זמינה במספר שפות – מה שמגביר את היכולת לפתח קשרים מעבר לים, אישיים ומקצועיים כאחד. משבר הקורונה הקפיץ לצערינו את מספר מחפשי העבודה וכן את השימוש בפלטפורמת הלינקדין .בפלנטת הדיגטל, מחלקת משאבי אנוש מחפשת עובדים דרכה וזוכה למקום משפיע יותר בתוכנית הארגון.
ניהול ועריכת תוכן דיגיטלי
התוכן (הוויזואלי) הוא המלך!תפקחו את העיניים (והאוזניים) ותסתכלו מסביב - 2 מגמות טכנולוגיות שהולכות ומתעצמות מאז תחילת המאה ה- 21 מניעות את התקשורת האנושית להיות יותר ויותר אודיו-ויזואלית.הראשונה היא הפס הרחב – כולנו יכולים לשדר זה לזה תכנים כבדים מכל מקום ובכל זמן, מה שפעם התאפשר רק לערוצי טלוויזיה אפשרי היום לכל הדיוטהשנייה היא הסמארטפון – כל אחד מאתנו מחזיק בידו כמעט בכל רגע נתון מצלמה ולא פחות חשוב, מסך ומסיבה זו כמות הצפייה בווידאו עולה ועולה ועולהתקשורת חווייתית וחושית עשירה הופכת לרף תחתון שכל עסק צריך ליישר איתו קו. היות שכך, עסקים וארגונים נדרשים לתקשר עם הקהל שלהם יותר ויותר באמצעות ויז'ואל ווידאו. את התוכן הוויזואלי והאודיו-ויזואלי מישהו צריך ליצור...ארגונים שמבינים את המצב התחילו כבר לאייש משרת יוצר וידאו כחלק מהארגון. בנוסף אליו, הם מפיקים באאוט-סורסינג יותר ויותר וידאו כדי לתקשר רעיונות בתוך ומחוץ לארגון
תכנון וניהול אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי
מנהל דיגיטל הוא זה שאחראי להוביל קמפיינים שיווקיים דיגיטליים משולבים החל משלב הקונספט ועד לביצוע. הוא יעבוד עם ומול מנהלי השיווק והמכירות ומול צוותים תומכים (ספקים או עובדים בארגון), יאסוף מידע, ינתח ויספק שורה של המלצות לשיפור הפעילות השיווקית.מנהל הדיגיטל אחראי גם על פיתוח אסטרטגיית דיגיטל להשגת מטרות הארגון בזירות הדיגיטליות וזאת, באמצעות הגדלת כמות התנועה באתר, רכישת לידים, ניהול מוניטין והגברת המודעות למותג במרחב הדיגיטלי. מטרות אלה יושגו תוך כדי יצירת חיבורים בין מחלקת השיווק למחלקת מכירות ולצוותים התומכים בארגון ומחוצה לו.הקורס ישלב ניתוח של מקרי בוחן רבים, לצד דוגמאות ומודלים תיאורטיים שכיחים זאת, במקביל לפיתוח הבנה יישומית של תהליכים פרקטיים וטכניים של השיווק הדיגיטלי .
ניהול והובלת קבוצות
מנהיגים וכוח ההשפעה הינם המנועים המרכזיים ליצרית גלי תזוזה ושינוי.במיוחד כיום הדור הצעיר חי בעידן של אקסטרים ואף רוצה לייצר חותם ושינוי להיות מנהיגי דעה (אנו רואים זאת במהירות הנגשת מסרים בעידן הדיגיטלי) ולכן ישנה הזדמנות פז לתת ארגז כלים אימוני מכוון, מנגיש ומצמיח לאנשי צוות ודרג מנהלים, וסביבתו והשפעתו בשילוב המתאים לשיטה המדייקת אותו לפי אפיונו של המנהל/ת.נקודה נוספת הינה המענה להתנהגות שעוטפת אותנו בהנעת אנשים מיידית (כאן ועכשיו) וטווח ארוך- ולכן היכולות המנהלים להתמודד עם אתגרים ארוכי טווח, וקצרי טווח ולהוביל את הקהל שלהם למטרה הסופית, הינם נקודות שאנו שמים דגש בהם בעקרונות התוכנית.התוכנית משלבת שיטות ליצירת חותם משפיע ומתווה דרך למנהלים לייצר שינוי, מול אתגרים מגווני טווח וחשיבה לפיתוח מהלכים עתידיים, תוך עבודה במגוון פלטפורמות להנחיה והובלת קבוצות (פרונטלית או דיגיטלית). המטרה שלנו, להכשיר מנהלים להובלת מסרים ואנשים, כאשר המשתתף הינו אדם שיודע להוביל ולהנהיג את עצמו ואנשים אחרים בביטחון, להצמחה אישית, כארגונית.
אנליסט נתונים בעולם השיווק והמוצר
הקורס מכשיר לתפקיד אנליסט נתונים בעולם השיווק והמוצר.מטרת האנליסט היא לכרות (mine) מידע ממאגרי המידע הרבים והמגוונים (אופליין ואונליין), לבצע ניתוח ומדידה של הנתונים, להפיק תובנות והמלצות לביצוע, החל ממחקרים לפני השקה של מוצר או קמפיין חדש, דרך ניתוח “מחזור חיי הלקוח” ועד להפסקת קמפיין בלתי יעיל, כל זאת תוך שימוש בכלים מתקדמים לניתוח והצגת נתונים למחלקת השיווק , מחלקת המוצר וההנהלה.הקורס מותאם לצרכי התעשייה ונותן כלים מעשיים לעבודת אנליסט נתונים (Data Analyst)
מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי
360° שיווק ופרסום דיגיטליבקורס המאסטר תלמדו מגוון שפות של עולם הדיגיטל. תלמדו לדבר תוכן, אסטרטגיה, ליצור גרפיקות, טקסטים וכיצד להוציא את המיטב מהסמארטפון שלכם עבור תמונות וסרטונים. תכירו לעומק רשתות חברתיות, תבנו אתרים, תעשו להם אופטימיזציה, תטמיעו בהם תוספים ותלמדו כיצד לקדם אורגנית ולנהל קמפיינים ממומנים בזירות השונות.כבוגרי הקורס תוכלו להשתלב במשרדי פרסום בתפקידי ביצוע בעזרת הניסיון שתרכשו במהלכו, או בתפקידים ניהוליים בעזרת הידע הרחב שתאספו ביחידות הלימוד המגוונות.אלו שיחליטו לבחור בדרך עצמאית יצאו לדרך עם בסיס והבנה בניהול לקוחות, חשבונאות, מכירות ופרזנטציות שילמדו במסלול.המסלול הינו הכשרת יסוד למעוניינים לרכוש מקצוע בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי