מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי

ראשי / קורסים / פרסום, שיווק, מדיה ודיגיטל / מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי

בקצרה על הקורס

360° ‎שיווק ופרסום דיגיטלי
בקורס המאסטר תלמדו מגוון שפות של עולם הדיגיטל. תלמדו לדבר תוכן, אסטרטגיה, ליצור גרפיקות, טקסטים וכיצד להוציא את המיטב מהסמארטפון שלכם עבור תמונות וסרטונים. תכירו לעומק רשתות חברתיות, תבנו אתרים, תעשו להם אופטימיזציה, תטמיעו בהם תוספים ותלמדו כיצד לקדם אורגנית ולנהל קמפיינים ממומנים בזירות השונות.
כבוגרי הקורס תוכלו להשתלב במשרדי פרסום בתפקידי ביצוע בעזרת הניסיון שתרכשו במהלכו, או בתפקידים ניהוליים בעזרת הידע הרחב שתאספו ביחידות הלימוד המגוונות.
אלו שיחליטו לבחור בדרך עצמאית יצאו לדרך עם בסיס והבנה בניהול לקוחות, חשבונאות, מכירות ופרזנטציות שילמדו במסלול.
המסלול הינו הכשרת יסוד למעוניינים לרכוש מקצוע בתחום השיווק והפרסום הדיגיטלי

יתרונות הקורס

מחיר מסובסד
לחברי קהילה

אפשרות
למידה מהבית

חיבור לאקוסיסטם
לימודי ותעסוקתי

קורס
חוזר חינם

למי מתאים הקורס

קורס בלמידה מרחוק עם מדריך - שיעורים בוובקס.
מחשב נייד מצלמה אינטרנט
תמיכה וליווי לאורך כל הדרך - בכל תקופת הקורס, תקבלו תמיכה מקצועית וליווי ממרצי המסלול בקבוצת פייסבוק כיתתית, קבוצת WhatsApp, פגישות מקוונות בקבוצות קטנות עם המרצים ומתרגלים, פורום במערכת הלמידה, מענה במיילים והתנסויות מודרכות בכיתה במהלך שעות הלימוד.

אתכם גם ביום שאחרי - סיימתם את המסלול? ברוכים הבאים למשפחת הבוגרים שלנו
במהלך הקורס תזכו לעבור סדנת לינקדאין, הכוונה תעסוקתית, הכנה לראיונות עבודה ובניית תיק עבודות מפוצץ. בסיום הקורס תהיו מוכנים להשתלב בתעשייה או לפתוח עסק עצמאי, תדעו שאנחנו פה כדי ללוות אתכם.

עבודה מעשית על פרויקטים אמיתיים - בליווי המרצים שלנו תתרגלו לכל אורך הקורס הלכה למעשה את השפות שתלמדו על עסקים אמיתיים. תעבדו בקבוצות ותיישמו את מה שלמדתם בכיתה, בעולם האמיתי.

הכי ותיקים - הכי מנוסים
מעל עשר (10+) שנות פעילות, 15,000 בוגרים במסלולי ההכשרה השונים, מאות ארגונים וחברות ממשלתיות, סטנדרטיים הדרכתיים גבוהים, סגל מרצים מנוסה וצוות מקצועי ומוכשר, הופכים את המכללה לניו-מדיה לבית ספר המקצועי הטוב בישראל

הגוף האקדמי האחראי על הקורס

לוגו המכללה לניו מדיה

איפה לומדים: המכללה לניו מדיה

משך הקורס אצלנו, הסמכה ותעודות

מספר שעות אקדמיות:
333

מספר מפגשים:
55

כמה שעות כל מפגש:
4

בחינות הסמכה:
מבחני הסמכה Google Ads

איזה תעודה מקנה ההסמכה בקורס:
לאחר הגשת פרוייקט סיום בוגר הקורס זכאי לתעודה מטעם המכללה לניו מדיה

תאריכים ומיקומים

יש לך שאלות? רוצה להתייעץ?

נשמח לעמוד לרשותך ולהזמינך לקבוצת המתעניינים בקורס.
חברי הקבוצה יקבלו עדכונים בנוגע להרצאות מבוא, מפגשים רלוונטיים, מועדי פתיחה, גישה למנטורים ועוד.
יחד נמצא את מסלול ההכשרה המתאים ביותר למטרותיך המקצועיות.