התפקיד כולל: ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ ,אחריות לעמידה ביעדי זמינות ,אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת ,מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים ,קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
[css-variables]
לחברת תקשורת ב-יקום אחמ"ש
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהנתניה
Talent Solution TBO- OS
אחמ"ש/ית|שירות לקוחות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהנתניה
דוברי שפות
מידע על תפקיד
מנהל הצלחת לקוחות (CSM) מבטיח שלקוחות ישיגו את התוצאות הרצויות תוך כדי שימוש במוצר או בשירות של חברה. תחומי האחריות כוללים קליטת לקוחות חדשים, מתן הדרכות למוצרים, ניטור מדדי בריאות הלקוחות וקידום חידושים ומכירות נוספות. מיומנויות חיוניות כוללות תקשורת חזקה, יכולות פתרון בעיות, אמפתיה ומיומנות בכלי CRM כמו Salesforce ופלטפורמות הצלחת לקוחות כמו Gainsight.
קורסים והכשרות להגיע לתפקיד
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך









