כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

מזכיר /ה -הארכה. (06 /2025)

דרוש/ה מזכיר/ה.הארכה.היקף משרה: 100%תחומי אחריות: ניהול והקלדה של מסמכים.טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני).מענה טלפוני ומענה לפניות הציבור. ניהול לוח זמנים ופגישות של הממונה.תאריך הגשת המועמדות: 28/09/2025 12:00. דרישות: 12 שנות לימוד, או תעודות בגרות מלאה – חובה.היכרות עם תוכנית אופיס word, outlook, excel, powerpoint – חובה.שליטה בעברית ברמה גבוהה, כושר ביטוי טוב בעל פה ובכתב – חובה.ניסיון … Read more

לחברה יצרנית באזור זיכרון יעקב דרוש /ה רפרנט /ית יבוא-3927

משרה 3927טיפול בהזמנות רכש מספקים בחו"למעקב אחר תשלומים לספקים, אחריות למוצריםשילוח ולוגיסטיקה אחריות על משלוחי ההזמנות בחו"ל ועד הגעתםעבודה שוטפת מול עמילי מכסעבודה מול מכון התקנים דרישות: דרישות:אנגלית ברמה גבוהה או שפת אם (דיבור, כתיבה וקריאה) ידע וניסיון בתחום היבוא/יצואעדיפות לניסיון והיכרות עם עבודה מול מכון התקניםתקשורת בינאישית טובה מאודזמינות גבוההשליטה מלאה ב-Office ובעיקר באקסלסדר וארגון … Read more

פקיד /ה זמני /ת לחברה ממשלתית באזור רמלה

לחברה ממשלתית באזור רמלה דרוש/ה פקיד/ה זמני/תמהות התפקיד:מתן שירות ללקוחות וגורמים פנימיים בחברה,מענה טלפוני,פתיחת הזמנות,משימות אדמיניסטרטיביות,מענה ללקוחות בערוצים השונים,קבלת קהל.היקף משרה: ימים א-ה 07:00 עד 15:30. דרישות: ניסיון בתפקיד שירות/ קבלת קהל – יתרוןשליטה מלאה ביישומי מחשב (office, excel, outlook)היכרות עם תוכנות SAP, CRM – יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

אחראי/ת שירות לקוחות (סדרן/ית עבודה) מפעל אשדוד

אחריות על ניהול סדר יום העבודה במפעל, תוך כדי שמירה על איכות השירות הניתן ללקוחות החברה.– קבלת הזמנות מלקוחות, הזנתן למחשב והפקת תעודות משלוח.– תכנון וניהול סדר יום העבודה בהתאם להזמנות.– מתן שירות ופתרון בעיות ללקוחות החברה.– מעקב אחר ביצוע הובלת הבטון וסגירת הזמנות השירות.– שילוח נהגי ערבלי הבטון. ***משרה מלאה- 6 ימים בשבוע.***הזדמנות להשתלב … Read more

נציג.ת שירות ותפעול

לחברת בש גל ואנרג'ים- היבואנית הבלעדית של המותגים המובילים בעולם הספורט והכושר המשווקת את מוצריה לכל בית עסק או מוסד העוסק בספורט וכושר תיאום ההתקנות בין הצוות הטכני אל מול הלקוחותטיפול בפניות שירות לקוחותתפעול ההזמנות והוצאתן לפועל, מהמרלו"ג אל הלקוחותבניית הצעות מחיר לתיקונים עבור לקוחות עסקייםעבודה מול ממשקים פנימיים כגון סוכני מכירות, טכנאים, מחסנאים, מחלקת … Read more

רפרנט/ית גבייה אלמנטארי/ת לחברת ביטוח בפ"ת

רפרנט/ית גבייה אלמנטארי/ת לחברת ביטוח בפ"ת ללא ניסיון התפקיד כולל: קשר ישיר עם סוכנים ומתן שירות ומענה לסוכנים בנושאי גבייה ותשלומים- טיפול בהוראות קבע, כרטיסי אשראי, צ'קים, מניעות ביטול, אדמיניסטרציה שוטפת, ניהול קופה, עבודה מול ספקים.מענה טלפוני ומענה במערכת CRMהעבודה במשרה  מלאה  8.5 שעות. שכר 8000-8500 בהתאם לניסיון קליטה לארגון!!!

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לקוחות וגבייה לשוהם

טיפול בהנהלת חשבונות מול לקוחות החברה, ניתוח כרטסות וביצוע התאמות.מתן מענה שוטף למערך המכירות וללקוחות.הפקת דוחות גיול ומעקב אחר חובות הלקוחות, כולל קשר רציף עם סוכני מכירות.בצוע שיחות יזומות לגבייה מול לקוחות.חיוב לקוחות בכרטיסי אשראי.גיבוי בהפקדות שיקים וסגירת קבלות ללקוחות.גיבוי אחראית סיכוני אשראי בבקרה ושחרור הזמנות לפי אובליגו.

שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.