כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

פקיד/ת קבלה לאולם תצוגה יוקרתי בנתניה

פקיד/ת קבלה לאולם תצוגה יוקרתי בנתניה  התפקיד כולל:קבלת לקוחות נכנסים ומתן מענה ראשוני, תיאום פגישות, ניהול הזמנות ואחריות על ביצוע הפקדות ואדמי' שוטפת משרה מלאה א'-ה' 08:30-18:00, שישי לסירוגיןתנאים מעולים!!! סיבוס חודשי מפנק, אירועי חברה, ימי גיבוש ומתנות שוות בחגים!

קניין.ית רכש

לאתר החברה ביקנעם דרוש.ה קניין.ית רכש חברות בנותתיאור המשרה:אחריות לביצוע פעילות רכש והתקשרויות והוצאת הזמנות רכש בתחומים הבאים:מכניקה ועיבוד שבבי – ייצור עפ"י מפרטעמידה ביעדי איכות מחיר ולו"זמעקב, בקרה וניהול ההזמנות עד קליטה במחסן, ותשלום לספקעבודה בסביבה אינטנסיבית כחלק מצוות קנייניםמענה ללקוחות פנימיים

פקיד /ת רכש

לחברה מובילה בקיסריה דרוש/ה פקיד/ת רכש לתפקיד הכולל עבודה מול ספקים, ניהול הזמנות, ביצוע השוואות מחירים ותפעול תהליכי רכש מקצה לקצה.התפקיד כולל עבודה אינטנסיבית מול מחלקות פנימיות וניהול תהליך ההזמנה מהלקוח ועד אספקה. קשר ישיר ומתמשך עם ספקי החברהקבלת הצעות מחיר והשוואתןהכנת תחשיבי עלות באקסלמעקב אחר הזמנות מול לקוחות וספקיםעבודה מול מחלקות שונות בארגון דרישות: … Read more

רכז /ת תפעול ולוגסטיקה לחברת איקומרס בעולם הבריאות בתל אביב

כפיפות: סמנכ"ל תפעולאחריות מלאה על כלל שרשרת האספקה, הלוגיסטיקה והבקרה. ניהול ותיאום הזמנות, בדיקת פערי משלוחים, התאמת חיובים, בקרה יומית על מלאים, ספירות מלאי ועודמשרה מלאה 9 עד 18 דרישות: ניסיון של שנתיים לפחות בעולמות הלוגיסטיקה עבודה מול מרלוגים, חברות הפצה ושילוחאקסל ברמה גבוההניסיון בעבודה עם MONDAY, פריוריטי ודומהניסיון בעבודה מול ספקים, חברות שילוח ועודאנגלית … Read more

קניין/ית לחברה בתחום התעשייה הבטחונית ברעננה

לחברה בתחום התעשייה הבטחונית ברעננה דרוש/ה קניין חו"ל במשרה מלאה.במסגרת התפקיד: איתור ספקים בחו"ל ומוצרים חדשים, ניהול מו"מ מול ספקים, ביצוע הזמנות בפועל, אחריות על הסכמים, תשלומים, מעקב אחר מכולות, עמילי מכס ועוד.העבודה **בשפה האנגלית**, במשרה מלאה ממשרדי החברה ברעננה.

דרוש/ה מנהל/ת הזמנות לאתר סופר אונליין בבני ברק

ניהול ותפעול שוטף של פעילות האונליין ברשת –• אחריות על קבלת הזמנות מלקוחות האתר והעברתן לצוות העובדים.• בקרה על תהליך הליקוט, האריזה והמשלוחים, תוך עמידה בזמני אספקה ובסטנדרטים גבוהים של שירות.• ניהול צוות עובדים בשטח – חלוקת משימות, מעקב ובקרה על ביצועים.• פתרון בעיות בזמן אמת מול לקוחות וספקים.

רפרנט /ית הזמנות ומכירות B2B

קביעת פגישות עם לקוחות והכנת חומר נדרש עבורןטיפול בלידים והזדמנויות מכירה, ביצוע מכירות טלפוניותמעקב אחרי הסכמים וביצוע הזמנות עבור לקוחות עסקיים ניהול תהליך ההזמנות: תיעוד ומעקב החל משלב קבלת ההזמנה ועד לסיום האספקהעבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים בחברה: מחסן, מעבדה, מחלקת אספקות, שירות וכספים דרישות: ניסיון קודם בעבודה במחלקת מכירות חובה (B2B- יתרון) הכרה עם … Read more

מנהל.ת תיקי לקוחות לדרום בואו ליהנות משכר גבוה ומהזדמנות נדירה$

אנחנו מחפשים כוכב.ת לתפקיד ניהול תיקי לקוחות בחברה תעשייתית מובילה בדרום! מחפש.ת עבודה מאתגרת עם חשיבה גלובלית ושכר משתלם? זה המקום בשבילך! התפקיד כולל: – ניהול תיק לקוחות קיים-הכנת הצעות מחיר, הזמנות, שרשרת אספקה-עבודה מול לקוחות גלובליים *עבודה במשרה מלאה ימים א-ה בשעות 08-17***שכר- גבוה, תלוי ניסיון*****עובד.ת חברה מהיום הראשון, תנאי רווחה ותנאים סוציאליים מעולים*** … Read more

מנהל/ת סניף אונליין – רשת שיווק

לרשת קמעונאית מובילה, דרוש/ה מנהל /ת אונליין לסניף הזמנות אונליין של החברה. מיקום: בני ברק. מה בתפקיד?קבלת הזמנות מלקוחות האונליין והעברתן לצוות העובדים, תוך וידוא כי ההזמנות מתבצעות כראוי ויוצאות בזמן ללקוח.פיקוח על עבודת הצוות ועמידה ביעדי ליקוט. גיוס והכשרת עובדים חדשים, עבודה בצמוד עם הנהלת הרשת.

שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.