עבור חברה ברעננה, דרוש /ה תומכ /ת אפליקטיבי /ת!
דרוש/ה תומך/ת ברמת Tier2 למתן תמיכה, ליווי והדרכה למשתמשי קצה במערכות הליבה הארגוניות.בתפקיד: מתן מענה מקצועי ושירותי לפניות משתמשים במערכות מידע ובמערכות ERP. אבחון ופתרון תקלות אפליקטיביות מורכבות ברמה יומיומית. ניתוח קריאות חוזרות, זיהוי כשלים מערכתיים והצפת תובנות לשיפור חווית המשתמש. ליווי משתמשים בתהליכי עבודה חדשים, כולל הדרכות אישיות וקבוצתיות. כתיבה והנגשת נהלים, מדריכים והדרכות. … Read more









