כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

מנהלת משרד | משרה מלאה בתימורים | שכר מעולה!!

– היקף המשרה: ימים א’-ה’– שעות עבודה: 08:30–16:00– תחילת עבודה: מיידית – נדרשת זמינות תחומי אחריות:– ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף– מענה לטלפונים– סיוע בתפעול שוטף של המשרד– תמיכה בתהליכי רכש– גבייה מלקוחות יתרון משמעותי:– ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי– אנגלית ברמה בסיסית– תואר ראשוןמחפשים מועמד/ת רצינית, חרוצה, תקתקנ/ית, עם יחסי אנוש טובים ורצון להשתלב בצוות קיים … Read more

מזכיר/ה למשרד עו"ד

דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עו"ד להחלפה לחל"ד-80% משרה-תחילת העסקה: תחילת נובמבר-המשרד ממוקם בבנייני עזריאלי תל אביב (הגעה נוחה בתחבורה ציבורית)-במסגרת התפקיד: ניהול יומנים, מענה טלפוני, קבלת קהל, גבייה ועוד. דרישות: -שליטה ביישומי אופיס-תודעת שירות גבוהה-ניסיון אדמיניסטרטיבי-ניסיון במערכת רווחית – יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מזכיר /ת קבלה לחברה גלובלית בראש העין

לחברה גלובאלית הממוקמת בפארק אפק בראש העין דרוש/ה מזכיר/ ת קבלה. התפקיד כולל מענה טלפוני ופרונטאלי, קבלת אורחים, טיפול בהזמנת ציוד משרדי, מתן מענה לכלל עובדי החברה בפניות השונות, הכנת חדר הישיבות. דרישות: חובה שירותיות ברמה גבוההשליטה מלאה באנגלית ניסיון בעבודה על אאוטלוקנכונות למשרה מלאה 8:00-17:00/ 08:30-17:30תנאים מעוליםסיבוסשכר מתגמל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

לתפקיד משולב מכירות ובק אופיס- חברה מובילה מגייסת פקיד.ת הזמנות | ממוצע שכר 10.5-11K

משרת א-ה בלבד! בונוסים שווים! מתנות בחגים וימי הולדת! הפרשות לקרן פנסייה ועוד!!דרוש/ה נציג/ת בק אופיס טיפול בהזמנות, שירות ומכירה ללקוחות קיימים! במסגרת התפקיד:ביצוע משימות בק אופיס במוקד הזנת הזמנות למערכת, ביצוע שינויי הזמנות, תיקוני מחירים מכירה ללקוחות קיימים מתן שירות ללקוחות החברה וסוכני השטח מתן מענה לשיחות נכנסות ביצוע שיחות יזומות מה תקבלו מאיתנו?בונוסים$$משרת … Read more

(6013) מזכירת אגף תפעול בחברה גדולה – התחלה מיידית

ניהול יומן, מענה טלפוני, הכנת חומרים לפגישות, תפעול משרד, עבודה מול ספקי המשרד. אפשרת לשעון גמיש. תנאים סוציאליים ומגוון הטבות ופינוקים דרישות: ניסיון אדמנסטרטיבי קודםרצון ללמוד ולהתפתח תודעת שירות גבוההיחסי אנוש טובים ראש גדול שליטה מלאה ביישומי officeהכרות עם פריורוטי – יתרון הכרות עם מערכת נצר – יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מזכיר.ת משנה(מזכירה שניה) ללשכת יו"ר ארגון בצפון ת"א (1951)

מזכיר.ת משנה ללשכת יו"ר ארגון בצפון ת"א (1951)ללשכת יו"ר ארגון חברתי מוביל בצפון תל אביב דרוש.ה מזכיר.ת משנה לתפקיד אדמיניסטרטיבי מגוון, משמעותי ודינמי.מה בתפקיד? ניהול יומנים ותיאומים בלשכת היו"ר מענה טלפוני וקבלת קהל ארגון חדרי ישיבות, הכנת חומרים ומצגות תיאום לוגיסטי לישיבות כיבוד, אישורי כניסה, תשורות סיוע אדמיניסטרטיבי למנהל אגף זכויות ורווחה ריכוז והפצת זימונים … Read more

רכז /ת חדר בקרה – כפר סבא

לחברה המובילה בתחום התחבורה הציבורית דרוש/ה רכז/ת חדר בקרההתפקיד כולל פיקוח וניטור של פעילות האוטובוסים,בדיקת נתונים מול מספר מערכות טכנולוגיות,מתן מענה טלפוני ופתרון בעיות תפעוליות בזמן אמת מול אנשי תפעול במשרד ומול הנהגים בשטח.בדיקת נתונים מול מספר מערכות טכנולוגיות ופיקוח על פעילות האוטובוסים.היקף משרה:משרה מלאה במשמרות כולל משמרות בימי שישי בבוקר ובמוצאי שבת בתורנות.משמרות בהיקף … Read more

מזכיר /ה לחברת נדל"ן מובילה בתחומה

לחברת נדל"ן מובילה דרוש/ה מזכיר/ה.במסגרת התפקיד: ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, ניהול יומנים, מענה טלפוני, עבודה מול ספקים, תיאום וביצוע סיכומי פגישות, הזמנת ציוד משרדי, תיוקים ומעקבים, מתן מענה ללקוחות ולעובדי החברה ועוד. *המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד* דרישות: – ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי. – שליטה ביישומי Office ובפרט באקסל.– יכולת סדר וארגון, תודעת שירות … Read more

שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.