כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

מזכיר /ה לחברת נדל"ן מובילה בתחומה

לחברת נדל"ן מובילה דרוש/ה מזכיר/ה.במסגרת התפקיד: ניהול יומנים, מענה טלפוני, עבודה מול ספקים, תיאום וביצוע סיכומי פגישות, הזמנת ציוד משרדי, תיוקים ומעקבים, מתן מענה ללקוחות ולעובדי החברה ועוד. *המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד* דרישות: – ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי. – שליטה ביישומי Office ובפרט באקסל.– יכולת סדר וארגון, תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות. המשרה … Read more

דרוש /ה רכז /ת תפעול טכני לחברה מובילה מיקום -כפר סבא! הצטרפו לצוות התפעול שלנו!!! התחלה מידית

שכר: 46לשעה | שעות: 08:00-17:00תיאום ושיבוץ קריאות לטכנאים בזמן אמת מענה טלפוני לטכנאים ולקוחות עסקיים תיאום ביקורים, עדכוני איחורים ודחיות שירות מתן שירות פנים-ארגוני לנציגי מוקד השירות עבודה בסביבה דינמית, מרובת משימות ומלאת אנרגיה דרישות: ניסיון בסביבת עבודה דומה (משל"ט, שילוח, חמ"ל וכד') יתרוןניסיון בעולם השירות, שליטה טובה באקסל חובה!תקתקנות, סדר וארגון, עמידה בלחצים וריבוי … Read more

מוקדן /ית למוקד עירוני מוקד רואה. (116 /2025)

דרוש/ה מוקדן/ית למוקד עירוני מוקד רואה.היקף משרה: 70%.(2 משרות).יעוד:הנגשת שירותי הרשות לציבור התושבים באמצעים של תקשורת טלפונית, וירטואלית וכתובה מתוך תודעת שירות.תיאור התפקיד: הנגשת מידע לתושב על שירותי הרשות. קבלת פניות התושבים ביחס למפגעים וצרכים תפעוליים. ניתוב פניות התושבים ליחדה הרלוונטית לטיפול בבקשותיהם. עבודה במוקד רואה, בקרה על מצלמות העירייה הפזורות בעיר, צפייה וסריקה בזמן … Read more

דרוש/ה עוזרת אישית למנכ"ל בנתניה- משכורת עד 16K!

ניהול אדמיניסטרטיבי ואישי מקיף של לשכת היו"ר והמנכ"ל.תיאום וניהול יומנים מורכבים ורבי משתתפים.ארגון ישיבות, הזמנת כיבוד ושתייה וניהול חדרי ישיבות.מענה טלפוני והתכתבויות שוטפות בעברית ובאנגלית מול גורמים בכירים בארץ ובחו"ל.טיפול בהזמנות רכש, ציוד משרדי ועבודה מול ספקים.ניהול לו"ז אישי, תרומות, תשלומים וקופה קטנה.תיאום נסיעות לחו"ל וטיפול במשלחות ובאורחים מחו"ל.

מזכיר.ת משרד תשתיות בחיפה

למשרד תשתיות בחיפה דרוש/ה מזכירההתפקיד כולל מתן שירותי אדמיניסטרציה לכלל עובדי המשרד והלקוחות.– ניהול יומנים ותיאום פגישות-מענה טלפוני-אירוח פגישות, HOUR HAPPYהזמנת כיבוד וציוד משרדי-הקלדת מסמכים והפצתםזמינות למשרה מלאה)08:00-17:00(ימי א' – ה' – חובה!נכונות לשעות נוספות על פי הצורך. דרישות: ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה – חובה.שליטה מלאה בתוכנות office – חובה.שליטה בתוכנת בינארית – יתרון משמעותי.יכולת … Read more

מזכיר /ת אחרה"צ לחברת עורכי דין מצליחה ברמת גן

משרד עורכי דין מחפשים מזכיר/ת אחרה"צ!א'-ה' 15:00-19:00מיקום- רמת גן, יש תחבורה ציבורית קרובה. התפקיד כולל טיפול ב-2 יומני השותפים, מענה טלפוני, תיאומי פגישות, אירוח, תיוק וגירסה של מסמכים, טיפול בדואר ובנק, מתן סיוע לכל צורכי האדמיניסטרציה של המשרד. דרישות: ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם במשרד עורכי דין (שנה לפחות)-חובהניסיון בנט המשפט- יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים … Read more

שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.