כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם

פקיד/ת תפעול בשוהם – שכר גבוה!!

מחפש/ת תפקיד תפעולי מגוון, יציב ומקצועי בסביבת עבודה נעימה? זו הזדמנות להשתלב במחלקת תפעול ושירות בחברה מובילה בתחום אופרציית השטח והמלגזות. תיאור תפקיד כללי– מענה טלפוני למחלקת שירות, רישיונות ובאק אופיס תפעולי– ניהול טסטים למלגזות וקריאות שירות שוטפות– טיפול בדוחות נוכחות והחתמת עובדים– אחריות על דיווחים יומיים וטפסי בטיחות– עבודה מול ממונה בטיחות וממשקי הארגון– … Read more

ל"שרן רפואה עד הבית" דרוש/ה נציג/ת שירות

אנחנו "בשרן רפואה עד הבית" עוזרים לאלפי מטופלים לקבל טיפול רפואי במימון הקופה בסביבה ביתית מנחמת ומוכרת.הצטרף/י למוקד יציב ואיכותי בחברה חדשנית ומובילת דרך!עבודה במשמרות בכל ימות השבוע בשעות 07:00-14:00/14:00-21:00/10:00-18:00* מתנות בחגים + ערבי גיבוש + תחרויות ופרסים+ Happy Hourובונוסים שווים!*??מיקום המשרה – ב.ס.ר.4 בגבול רמת גן-בני ברק איך ייראה היום שלך? הצטרפות לצוות איכותי, משפחתי ומפנקביצוע … Read more

מזכירת קבלה במרכז רפואי בחיפה

למרכז רפואי בתחום ניתוחי העיניים בחיפה (ממוקם בצ'ק פוסט) דרוש/ה מזכיר/ת קבלה למשרה מלאההתפקיד כולל:ניהול יומנים, בק אופיס, קבלת מטופלים, גביית כספים ומתן מענה טלפונימשמרת בוקר 07:00 -15:00פעמיים בשבוע בלבד ערב 12:30-20:00, ימי שישי אחת ל3 שבועות.**מקום עבודה דינאמי ויציב באווירה משפחתית והשתלבות בצוות מקסים

מזכירת ערב למשרד עו"ד – רמת גן | תנאים מעולים!

משרד עורכי דין מוביל בתחום הנזיקין והביטוח ברמת גן מגייס מזכירת ערב אחראית ובעלת תודעת שירות גבוהה. מהות התפקיד:– קבלת קהל ומתן מענה טלפוני– תיאום פגישות וניהול יומנים– טיפול במסמכים משפטיים, הדפסות וסריקות– תמיכה בצוות המשפטי בשעות הערב– תפקוד עצמאי במשרד בשעות אחה״צ שעות עבודה:ימים ראשון עד חמישי14:00 עד 19:00 (5 שעות יומיות)התחלה מיידית | … Read more

למרכז רפואי פרטי בנתניה דרושה מזכירה לעבודה בסביבה דינמית ומגוונת

דרושה מזכירה מקצועית ומסורה להצטרף לצוות שלנו. התפקיד כולל תיאום פגישות, ניהול יומנים, מענה לטלפונים וקבלת קהל. עבודה בסביבה דינאמית וצעירה, בצמוד לצוות רב תחומי במגוון תחומי הבריאות ורפואה אורתופדית. דרישות: ניסיון של שנה-שנתיים במזכירות או בתפקיד משרדי דומה שליטה מלאה ביישומי Office חובה – Word, Excel, PowerPoint ו-Outlook יכולת ביטוי מצוינת בעל פה ובכתב … Read more

מנהל /ת משרד

חברה יזמית בתחום הנדל"ן מחפשת מנהל /ת משרד.העבודה כוללת – ניהול יומן פגישות, תיאום ספקים, עבודה מול רשויות, ניהול משרד שוטף לרבות מענה על טלפונים.שעות עבודה 08:00- 13:00 (ישנה גמישות קלה) בין הימים א'-ה'היקף משרה: 60%.סביבת עבודה נעימה.תחילת עבודה – אמצע דצמבר דרישות: – שליטה בתוכנות אופיס.– עברית ברמה גבוהה.– אנגלית ברמה טובה.– שירותיות. המשרה … Read more

דרושה עוזר /ת אדמינסטרטיבי /ת לחברה בנס ציונה

דרושה עוזר/ת אדמינסטרטיבי/ת לחברה בנס ציונה תיאור התפקיד:סיוע אדמיניסטרטיבי ותפעולי שוטף למנהלת הלשכה,  ניהול יומן מלא הכולל תיאום פגישות, אישורי הגעה וממשקי עבודה עם גורמים פנימיים וחיצוניים.מענה טלפוני מקצועי לשיחות נכנסות ויוצאות וניהול תקשורת שוטפת, הכנת חדרי ישיבות הכוללת הזמנת כיבוד וארגון סביבת העבודה לפני פגישות.ביצוע מטלות שונות לפי הנחיית מנהלת הלשכה: הכנת מצגות, עדכון טבלאות … Read more

מנהל /ת משמרת לספא

דרוש/ה מנהל /ת משמרתמה מחכה לכם אצלנו:* שכר שעתי גבוה במיוחד 50 ומעלה + בונוסים שווים* עבודה יציבה לאורך כל השנה אצלנו לא מקצצים שעות בחורף* סביבת עבודה משפחתית, תומכת ואיכותית* משרה מלאה* מתאים גם לסטודנטים שרוצים לשלב עבודה עם לימודים מה כולל התפקיד:* תיאום וניהול הזמנות* טיפול בשיחות נכנסות ויוצאות* גביית תשלומים ודאגה לחוויית … Read more

שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.