Network Support and Security

Cyber-and-network-daroma

בקצרה על הקורס

If you're interested in a career in IT, a support help desk role is a common starting point for entry-level network technicians. In this course, you will learn the basics of network and user support, which are essential for a successful career in networking.
You'll start with learning how to support endpoints, networks, and users by diagnosing problems and documenting them. Then, you'll move on to working as a part of a help desk team and troubleshooting networks and endpoints. Finally, you'll learn how to remotely support users and access networks. This course will give you the knowledge and skills you need to be successful in IT.

יתרונות הקורס

בזמן ובקצב שלך

לימוד עצמי

בכל מקום שנוח לך

חינם
בEnglish, Español

למי מתאים הקורס

דרוש ידע קודם:
ידע טכני במשבים
אנגלית בסיסית
שפות:
English, Español
ציוד נדרש:
מחשב נייד, חיבור לאינטרט

עם מה אני יוצא מהקורס?

מה סוג הקורס:
פתח את כישורי פתרון בעיות הרשת ובקרת גישה של משתמשים
תחומי עיסוק בהם נדרש הידע הנלמד בקורס:
כיצד לתמוך בנקודות קצה, רשתות ומשתמשים על ידי אבחון בעיות ותיעודן. לאחר מכן, תעבור לעבוד כחלק מצוות עזרה ופתרון בעיות ברשתות ונקודות קצה.

הגוף האקדמי האחראי על הקורס

גוף אקדמי אחראי:
Skills for all - CISCO
cisco-netacad-logo
היתרונות שלנו:
קורס זה ניתן לעשות בחינם, בלימוד עצמי, באופן מקוון, בקצב ובזמן שלכם

משך הקורס, הסמכה ותעודות

מספר שעות אקדמיות: 12
האם הקורס מקנה תעודה:
בסוף הקורס ניתן לקבל תג דיגיטלי או תעודת סיום

רישום ויצירת קשר

מחיר הקורס לחברי קהילת tagalong

חינם

רישום לימוד עצמי

שם(חובה)
Hidden

יש לכם שאלות נוספות?
מוזמנים להשאיר לנו הודעה