ניהול ועריכת תוכן דיגיטלי
התוכן (הוויזואלי) הוא המלך!תפקחו את העיניים (והאוזניים) ותסתכלו מסביב – 2 מגמות טכנולוגיות שהולכות ומתעצמות מאז תחילת המאה ה- 21 מניעות את התקשורת האנושית להיות יותר ויותר אודיו-ויזואלית.הראשונה היא הפס הרחב – כולנו יכולים לשדר זה לזה תכנים כבדים מכל מקום ובכל זמן, מה שפעם התאפשר רק לערוצי טלוויזיה אפשרי היום לכל הדיוטהשנייה היא הסמארטפון – כל אחד מאתנו מחזיק בידו כמעט בכל רגע נתון מצלמה ולא פחות חשוב, מסך ומסיבה זו כמות הצפייה בווידאו עולה ועולה ועולהתקשורת חווייתית וחושית עשירה הופכת לרף תחתון שכל עסק צריך ליישר איתו קו. היות שכך, עסקים וארגונים נדרשים לתקשר עם הקהל שלהם יותר ויותר באמצעות ויז'ואל ווידאו. את התוכן הוויזואלי והאודיו-ויזואלי מישהו צריך ליצור…ארגונים שמבינים את המצב התחילו כבר לאייש משרת יוצר וידאו כחלק מהארגון. בנוסף אליו, הם מפיקים באאוט-סורסינג יותר ויותר וידאו כדי לתקשר רעיונות בתוך ומחוץ לארגון