About the COB

הקוב היא מערכת לניהול קהילות בעלות אוריינטציה עסקית/לימודית מנוהלת

  • המאפשרת לחבריה, אדם או עסק
  • להיחשף באופן שוטף ואקטיבי
  •  לערוצי התפתחות
  • למידע ופעילויות
  • והעסקה מרחוק
  • אשר מותאמים אישית
  • לצרכים העסקיים שלהם.

המערכת פועלת מעל כלי הקולבורישיין של סיסקו ומהווה השלמה ועיבוי שלהם לעולם הקהילות העסקיות.

קהילת עסקים

היא קהילה של חברים אשר בחרו להתאחד מסיבות שונות (עיסקיות או אידיאולוגיות) ולסייע אחד לשני להתפתחות העסק. את הקהילה (כמו את הקבוצות בקהילה) מנהל גוף מוגדר אשר בין השאר מגדיר את חוקי הקהילה ומשפיע על זרימת המידע בין חבריה

חברי הקהילה

עשויים להיות אדם (סטודנט לדוגמא) בתחילת דרכו או בצומת קבלת החלטות ועד ארגון גדול. החברות במוצר הינה אינדיבידואלית וברמת משתמש ומחולקת לשני סוגים – חבר (עסק בקהילה) ושותף אשר יכול להיות כל עסק גם אם הוא לא חבר בקהילה

 חשיפה שוטפת ואקטיבית

מאפשרת לעסק או אינדיבידואל המצטרף למערכת, לה”פתח” למידע ופעילויות (4) ולייצר לעצמו מערכת עיסקית אקולוגית ונטוורקינג עסקי באופן מיידי (מה שבאופן רגיל היה לוקח לעסק ממוצע שנים) ולא זו בלבד אלא שהמערכת דואגת לעדכון והתרעה שוטפים של כל אירוע חדש במרחב אשר עשוי לעניין ולקדם את ענייניו של החבר

ערוצים

במערכת מגדירים מסלול התפתחות של העסק על פי היעדים וההגדרות של העסק או  מנהל הקהילה לדוגמא: ערוץ שיווק ב e-commerce  לפרטיים או ערוץ תעסוקה מרחוק וכו’…

מידע ופעילות כוללים:

  • ארועים דגיטאלים כגון מפגשים הרצאות הדרכות קורסים אינטראקטיביים
  • מנטורינג – מנטורים אשר תורמים מזמנם לקדם אנשים פרטיים
  • נטוורגינג– פעולות שתכליתן לקיים קשרים ופעילות בין החברים השונים בקהילה
  • קבוצות עבודה ועניין חיבור פרטים לפעילויות פרוייקטים משותפים על ידי ולרבות יצירת והקמת קבוצות עניין סגורות במרחב הקהילתי
  • חיבור לשירותי מימון ואקסלרציה לרבות קרנות בנקים וכו’
  • מודול שליחה וקבלה של הזדמנויות ומידע עסקי (כגון לידים) בין חברי הקהילה בתוך ומחוץ לקבוצות.
  • מודל יצירת ושימוש בחוזים (קיימים ומוכנים מראש) לצורך התקשרויות עסקיות

העסקה מרחוק:

  • בעזרת המערכת ניתן לקיים העסקה מרחוק מפוזרת לקבוצת עבודה מול מעסיק
  • מנהל הקוב תעמוד בקשר מול מעסיקים רבים על מנת לייצר הזדמנויות העסקה ולהציג אותם לקהילות כולם ולקהילה הספציפית

התאמה אישית של זרימת המידע:

  • מערכת ניהול הקהילות ממקדת את יעדיה לקידום המהלך והצרכים העסקיים של כל אחד מחבריה באופן שוטף בציר הזמן
  • המנעות מתכנים שיווקיים או תכני מדיה לא רלוונטיים
  • התאמת זרימת מידע על פי הגדרות המשתמש (כלומר כל מידע שיגיע יהיה רלוונטי למשתמש על פי הגדרותיו)
  • התאמת זרימת מידע על פי הגדרות מנהל הקהילה כלומר מנהל הקהילה ישלוט בתכנים המתאימים לקהילתו
  • התאמת זרימת מידע על פי הסקת המסקנות של המערכת עצמה תוך שימוש באלגוריתמים של BI לרבות מעקב תוצאות וחוכמת המונים (קיבוץ התנהגות)

צרכים עסקים של החברים מוגדרים על פי:

  • מוגדרים על פי הגדרת המשתמש את עצמו ואת יעדיו (מפעם לפעם)
  • התנהגותו במערכת
  • התקדמותו בציר השאיפות שלו (סיים קורס, מצא עבודה וכו’…)