למשרד רו"ח פאהן-קנה, מקבוצת Grant Thornton העולמית דרוש /ה מזכירת משרד
במסגרת התפקיד: קביעת פגישות, קבלת אורחים למשרד, מענה לטלפונים ואימיילים, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
במסגרת התפקיד: קביעת פגישות, קבלת אורחים למשרד, מענה לטלפונים ואימיילים, הזמנות ציוד ועבודות אדמיניסטרטיביות שוטפות
שעות העבודה: 08:00-16:30
העבודה במשרה מלאה בסניף ירושלים – הר חוצבים
דרישות:
– ניסיון תעסוקתי בעבודות מזכירות
– היכרות עם עולמות פיננסיים (משרדי רו"ח, הנה"ח) – יתרון משמעותי
– שליטה בשפה האנגלית – יתרון
– שליטה מלאה ביישומי office
– שירותיות ויכולת וורבלית מעולה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
– ניסיון תעסוקתי בעבודות מזכירות
– היכרות עם עולמות פיננסיים (משרדי רו"ח, הנה"ח) – יתרון משמעותי
– שליטה בשפה האנגלית – יתרון
– שליטה מלאה ביישומי office
– שירותיות ויכולת וורבלית מעולה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.