למשרד עורכי דין בינלאומי ברמת החייל דרוש/ה מנהלני/ת – לניהול תיקי לקוחות בחול ובארץ
התפקיד כולל:
ניהול תיקי לקוחות, התכתבות עם לקוחות וגורמים ציבוריים רלוונטיים(בעיקר באנגלית), ביצוע ביקורות ומעקבים שוטפים, עדכון נתונים במערכות, עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים, טיפול באדמיניסטרציה מורכבת.
תנאים
שעות משרה מלאה (ימים א'-ד 9 שעות, ימי ה' 8 שעות עבודה).
יש אופציה לעבודה היברידית אבל זה רק אחרי תקופת ניסיון והכשרה (יכול לקחת גם מספר חודשים)
שכר גלובלי
יש חנייה
דרישות:
תואר ראשון (יתרון)
אנגלית כרמת שפת אם/רמה גבוהה מאוד.
ניסיון בתפקידי ניהול תיקי לקוחות/ תפקידים אדמיניסטרטיביים מורכבים.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.
הקפדה על סדר ודיוק, תשומת לב לפרטים.
יחסי אנוש מצוינים.
עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה,כתיבה).
שליטה בתוכנות Office המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תואר ראשון (יתרון)
אנגלית כרמת שפת אם/רמה גבוהה מאוד.
ניסיון בתפקידי ניהול תיקי לקוחות/ תפקידים אדמיניסטרטיביים מורכבים.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.
הקפדה על סדר ודיוק, תשומת לב לפרטים.
יחסי אנוש מצוינים.
עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה,כתיבה).
שליטה בתוכנות Office המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.