דרוש /ה מעצבת או מעצב למידה ופיתוח הוראה
הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית
הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית
תיאור התפקיד:
פיתוח, סיוע בסביבות עתירות טכנולוגיה ותמיכה בפיתוח קורסים ברמות תקשוב שונות ובמרכזי למידה.
תמיכה מקצועית וטכנולוגית במרצים וסטודנטים במערכת Moodle (מערכת לניהול למידה).
עבודה משותפת עם חברי סגל בפיתוח תכני לימוד, חניכה, מחשוב של חברי סגל (הכנת מצגות, פוסטרים, עלוני מידע וכו’).
ניהול ותחזוקת תוכן של אתרי פקולטה. פיתוח דידקטי של מערך הווירטואליזציה.
קריאטיב וניהול הפלטפורמות הדיגיטליות.
הכנת חומרים שיווקיים עבור הפקולטה (סרטונים, ברושורים ומצגות).
דרישות:
השכלה אקדמית.
הכשרה מקצועית בתחום המדיה והדיגיטל- יתרון.
ניסיון בניהול אפיון והטמעה של פרויקטים חינוכיים המשלבים למידה דיגיטלית.
ידע מוכח בהפקת לומדות סרטונים וכו’ בתחום עריכת וידאו/עריכה גרפית- יש לצרף תיק עבודות
ניסיון בפיתוח ועיצוב סביבות למידה עתירות טכנולוגיה.
ידע בעיצוב גרפי ממוחשב (illustrator, photoshop וכו’)
ידע בתוכנות -CANVA, AUTOCAD, BIM
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות.
יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות, יוזמה, יסודיות, ירידה לפרטים ודיסקרטיות ועמידה בלוחות זמנים.
ניסיון ברשתות חברתיות שונות (אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין).
יצירתיות, אוריינטציה עיצובית, חשיבה נועזת ויכולת התנסחות וכתיבה ברמה גבוהה.
שליטה טובה מאוד בעברית ואנגלית בעל פה ובכתב.
הערות: בהיקף.100%
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
השכלה אקדמית.
הכשרה מקצועית בתחום המדיה והדיגיטל- יתרון.
ניסיון בניהול אפיון והטמעה של פרויקטים חינוכיים המשלבים למידה דיגיטלית.
ידע מוכח בהפקת לומדות סרטונים וכו’ בתחום עריכת וידאו/עריכה גרפית- יש לצרף תיק עבודות
ניסיון בפיתוח ועיצוב סביבות למידה עתירות טכנולוגיה.
ידע בעיצוב גרפי ממוחשב (illustrator, photoshop וכו’)
ידע בתוכנות -CANVA, AUTOCAD, BIM
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות.
יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות, יוזמה, יסודיות, ירידה לפרטים ודיסקרטיות ועמידה בלוחות זמנים.
ניסיון ברשתות חברתיות שונות (אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין).
יצירתיות, אוריינטציה עיצובית, חשיבה נועזת ויכולת התנסחות וכתיבה ברמה גבוהה.
שליטה טובה מאוד בעברית ואנגלית בעל פה ובכתב.
הערות: בהיקף.100%
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.