דרוש/ה מנהל /ת אגף רישוי הבניה.
תיאור המשרה: מנהל או מנהלת אגף רישוי הבניה, במינהל ההנדסה.
תאור התפקיד:
1. אחריות לניהול אגף רישוי הבניה, לרבות ניהול תהליכי רישוי הבנייה על פי חוק תכנון והבנייה ויישום מדיניות התכנון של הוועדה המקומית/הרשות המקומית.
2. הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום רישוי הבנייה לרבות, גיבוש, התוויה וביצוע מדיניות הוועדה לתכנון ובנייה/הרשות המקומית.
3. ניהול מסלול הרישוי על כל מחלקותיו, משלב הבקשה למידע כולל ניהול מוקדי שירות, קבלת קהל ושירות טלפוני.
4. ניהול תהליכי שירות ומענה לציבור הרחב ולבעלי מקצוע בנושא רישוי הבנייה תוך עמידה בלוחות זמנים ורמת השירות בהליך הרישוי.
5. אחריות לסמכויות מהנדס העיר בתחומי רישוי על הבניה שיואצלו לפי חוק הרשויות המקומיות (מהנדס רשות מקומית), התשנ"ב – 1991.
6. ניהול וליווי מקצועי של צוות עובדי רישוי הבנייה.
7. הכנת תכניות עבודה שנתיות ופיקוח על ביצוען.
8. פיקוח על יישום תכניות עבודה, כולל הגדרת מדדי הביצוע.
9. ריכוז והפצה של ידע מקצועי וחוקי תכנון והבנייה הקיימים והמתעדכנים מעת לעת, בתחום רישוי בנייה והנחיית גורמי פנים וחוץ בנושא.
10. העברת הדרכות מקצועיות בנושאי רישוי לגורמים רלוונטיים ברשות/ועדה מקומית.
11. אחריות לניהול מודל המצוינות בהסכם רפורמת הבניה באגף.
12. ייצוג האגף והשתתפות בפורומים פנים וחוץ עירוניים שונים הקשורים לפעילות האגף.
תאריך הגשת המועמדות: 08.10.2024 12:00:00
תיאור המשרה: מנהל או מנהלת אגף רישוי הבניה, במינהל ההנדסה.
תאור התפקיד:
1. אחריות לניהול אגף רישוי הבניה, לרבות ניהול תהליכי רישוי הבנייה על פי חוק תכנון והבנייה ויישום מדיניות התכנון של הוועדה המקומית/הרשות המקומית.
2. הגדרת מטרות, תכנון, ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום רישוי הבנייה לרבות, גיבוש, התוויה וביצוע מדיניות הוועדה לתכנון ובנייה/הרשות המקומית.
3. ניהול מסלול הרישוי על כל מחלקותיו, משלב הבקשה למידע כולל ניהול מוקדי שירות, קבלת קהל ושירות טלפוני.
4. ניהול תהליכי שירות ומענה לציבור הרחב ולבעלי מקצוע בנושא רישוי הבנייה תוך עמידה בלוחות זמנים ורמת השירות בהליך הרישוי.
5. אחריות לסמכויות מהנדס העיר בתחומי רישוי על הבניה שיואצלו לפי חוק הרשויות המקומיות (מהנדס רשות מקומית), התשנ"ב – 1991.
6. ניהול וליווי מקצועי של צוות עובדי רישוי הבנייה.
7. הכנת תכניות עבודה שנתיות ופיקוח על ביצוען.
8. פיקוח על יישום תכניות עבודה, כולל הגדרת מדדי הביצוע.
9. ריכוז והפצה של ידע מקצועי וחוקי תכנון והבנייה הקיימים והמתעדכנים מעת לעת, בתחום רישוי בנייה והנחיית גורמי פנים וחוץ בנושא.
10. העברת הדרכות מקצועיות בנושאי רישוי לגורמים רלוונטיים ברשות/ועדה מקומית.
11. אחריות לניהול מודל המצוינות בהסכם רפורמת הבניה באגף.
12. ייצוג האגף והשתתפות בפורומים פנים וחוץ עירוניים שונים הקשורים לפעילות האגף.
תאריך הגשת המועמדות: 08.10.2024 12:00:00
דרישות:
1. השכלה: מהנדס רשוי/אדריכל רשוי בהתאם לחוק המהנדסים והאדריכלים תשי"ח – 1958.
2. ניסיון מקצועי: 4 שנות ניסיון בתחום התכנון והבנייה ומתוכם 3 שנים בוועדה מקומית (*ראה הערה 1).
3. ניסיון ניהולי: 3 שנים לפחות בניהול צוות של שלושה עובדים מקצועיים לפחות בכפיפות ישירה.
4. שליטה ביישומי OFFICE ובמערכות מיחשוב בתכנון ובנייה.
5. כושר תכנון, תאום, ארגון, ניהול, פיקוח והובלה.
6. יכולת ייצוג נאות עם קהל מקצועי, ועדות ציבוריות וגורמי ממשל.
7. יכולת עמידה בלחצים והתמודדות עם מצבים מורכבים.
8. תודעת שירות גבוהה.
9. כושר ניהול משא ומתן ומיומנויות תקשורת עם מוסדות ויחידים.
10. כושר הבעה בכתב ובעל פה.
11. ידיעת השפה העברית על בוריה, ידיעת שפות נוספות רצויה.
12. נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
* הערה 1 יובהר כי שנות הניסיון יספרו לאחר קבלת התואר/תעודה כאמור לעיל.
מועמד שייבחר לתפקיד, ישובץ במערך החירום העירוני.
יש לצרף להגשת המועמדות את כל המסמכים הרלוונטיים כפי שמועדכן בהגשת המועמדות המקוונת כגון:
טופס הגשת מועמדות מקוון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
1. השכלה: מהנדס רשוי/אדריכל רשוי בהתאם לחוק המהנדסים והאדריכלים תשי"ח – 1958.
2. ניסיון מקצועי: 4 שנות ניסיון בתחום התכנון והבנייה ומתוכם 3 שנים בוועדה מקומית (*ראה הערה 1).
3. ניסיון ניהולי: 3 שנים לפחות בניהול צוות של שלושה עובדים מקצועיים לפחות בכפיפות ישירה.
4. שליטה ביישומי OFFICE ובמערכות מיחשוב בתכנון ובנייה.
5. כושר תכנון, תאום, ארגון, ניהול, פיקוח והובלה.
6. יכולת ייצוג נאות עם קהל מקצועי, ועדות ציבוריות וגורמי ממשל.
7. יכולת עמידה בלחצים והתמודדות עם מצבים מורכבים.
8. תודעת שירות גבוהה.
9. כושר ניהול משא ומתן ומיומנויות תקשורת עם מוסדות ויחידים.
10. כושר הבעה בכתב ובעל פה.
11. ידיעת השפה העברית על בוריה, ידיעת שפות נוספות רצויה.
12. נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
* הערה 1 יובהר כי שנות הניסיון יספרו לאחר קבלת התואר/תעודה כאמור לעיל.
מועמד שייבחר לתפקיד, ישובץ במערך החירום העירוני.
יש לצרף להגשת המועמדות את כל המסמכים הרלוונטיים כפי שמועדכן בהגשת המועמדות המקוונת כגון:
טופס הגשת מועמדות מקוון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.