דרוש/ה סגן/ית גזבר המועצה והממונה על התקציבים והרכש.
היקף משרה 100%.
תיאור התפקיד:
.1 סיוע בהתוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקדת המחלקה.
.2 סיוע לגזבר המועצה בנושאים תקציביים וכספיים, לרבות הכנת תקציב שנתי למועצה ותב"רים, ניהולם ובקרתם.
.3 אחריות על עבודת הרכש במחלקה.
.4 פיקוח, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה.
.5 ייצוג הגזבר בפורומים ובתהליכי עבודת המחלקה.
.6 אחריות על מערך הדיווחים הכספיים של המועצה.
.7 ניהול צוות חשבות המועצה.
.8 ביצוע ניתוחים כלכליים ותפעוליים.
.9 עבודה שוטפת מול גורמי פנים מועצתיים, יישובי המועצה ומשרדים ממשלתיים.
.10 ביצוע בקרה תקציבית הכוללת יישום מדיניות הרכש המועצתית, ניהול מצאי, ביצוע רכש ואספקה וניהול מכרזים, חוזים והתקשרויות עם ספקים וקבלנים.
.11 מילוי מקום גזבר המועצה בהיעדרו.
.12 כל נושא אחר בתחומי הגזברות, התקציבים והרכש, בשגרה ובחירום, אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.
הגשת המועמדות למכרז תתבצע באמצעות מערכת מקוונת.
היקף משרה 100%.
תיאור התפקיד:
.1 סיוע בהתוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקדת המחלקה.
.2 סיוע לגזבר המועצה בנושאים תקציביים וכספיים, לרבות הכנת תקציב שנתי למועצה ותב"רים, ניהולם ובקרתם.
.3 אחריות על עבודת הרכש במחלקה.
.4 פיקוח, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה.
.5 ייצוג הגזבר בפורומים ובתהליכי עבודת המחלקה.
.6 אחריות על מערך הדיווחים הכספיים של המועצה.
.7 ניהול צוות חשבות המועצה.
.8 ביצוע ניתוחים כלכליים ותפעוליים.
.9 עבודה שוטפת מול גורמי פנים מועצתיים, יישובי המועצה ומשרדים ממשלתיים.
.10 ביצוע בקרה תקציבית הכוללת יישום מדיניות הרכש המועצתית, ניהול מצאי, ביצוע רכש ואספקה וניהול מכרזים, חוזים והתקשרויות עם ספקים וקבלנים.
.11 מילוי מקום גזבר המועצה בהיעדרו.
.12 כל נושא אחר בתחומי הגזברות, התקציבים והרכש, בשגרה ובחירום, אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.
הגשת המועמדות למכרז תתבצע באמצעות מערכת מקוונת.
תאריך הגשת המועמדות: 6/10/2024 עד השעה 12:00.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
א. השכלה: בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה, או תעודת רואה חשבון בתוקף.
ב. ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בתחום הכספים והגזברות.
ג. ניסיון ניהולי: שנת ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
א. יישומי מחשב: ידע מתקדם בעבודה עם מחשב ותוכנות ה- OFFICE.
ב. שפות – עברית ברמה גב והה, יכולת ביטוי בכתב ובע"פ.
ג. הכרת מערכות הדיווח הממשלתיות יתרון.
ד. הכרת מערכות מחשוב פיננסיות – יתרון.
ה. ידיעת חוק התקציב והוראות הקשורות בניהול כספי של הרשות המקומית-יתרון.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
א. עבודה בשעות בלתי שגרתיות, כולל בעיתות חירום.
ב. נכונות לעבודה בשעות נוספות.
ג. ייצוגיות.
ד. שירותיות.
ה. סדר וארגון.
ו. יכולת הובלה והנעת צוות.
ז. יכולת עבודה מערכתית עם גורמי פנים וחוץ.
כישורים אישיים:
יחסי אנוש טובים, אמינות ומהימנות אישית, יוזמה ומעוף, קפדנות ודיוק בביצוע, הבנה ותפיסה, כושר למידה, יכולת קבלת החלטות, יכולת ניהול עובדים והנעתם,יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, סמכותיות, ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים,יכולת ניהול משא ומתן, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תנאי סף:
השכלה ודרישות מקצועיות:
א. השכלה: בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה, או תעודת רואה חשבון בתוקף.
ב. ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בתחום הכספים והגזברות.
ג. ניסיון ניהולי: שנת ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
א. יישומי מחשב: ידע מתקדם בעבודה עם מחשב ותוכנות ה- OFFICE.
ב. שפות – עברית ברמה גב והה, יכולת ביטוי בכתב ובע"פ.
ג. הכרת מערכות הדיווח הממשלתיות יתרון.
ד. הכרת מערכות מחשוב פיננסיות – יתרון.
ה. ידיעת חוק התקציב והוראות הקשורות בניהול כספי של הרשות המקומית-יתרון.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
א. עבודה בשעות בלתי שגרתיות, כולל בעיתות חירום.
ב. נכונות לעבודה בשעות נוספות.
ג. ייצוגיות.
ד. שירותיות.
ה. סדר וארגון.
ו. יכולת הובלה והנעת צוות.
ז. יכולת עבודה מערכתית עם גורמי פנים וחוץ.
כישורים אישיים:
יחסי אנוש טובים, אמינות ומהימנות אישית, יוזמה ומעוף, קפדנות ודיוק בביצוע, הבנה ותפיסה, כושר למידה, יכולת קבלת החלטות, יכולת ניהול עובדים והנעתם,יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, סמכותיות, ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים,יכולת ניהול משא ומתן, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.