מענה מטעם חיותא ברשתות החברתיות בזמן אמת, תשובות לשאלות על הביטוח, מענה למתעניינים וללקוחות, הצפת הפניות למחלקה הרלוונטית ואל מול הגורמים המטפלים בחברה כדי להבטיח מענה מהיר, אדיב ומקצועי.
בקרה וניתוח סקרי שביעות הרצון של מחלקות שירות ותביעות וחזרה ללקוחות לבירורים נוספים בעת הצורך.
שימור לקוחות ע"י פנייה יזומה ללקוחות שהביעו חוסר שביעות רצון, מתן פתרונות ומענה כדי להבטיח את הישארותם.
זמינות למשרה מלאה, העבודה ממשרדי החברה ברחוב השחם 1 פתח תקווה.

לחיותא דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
חיותא סוכנות לביטוח (2002) בע"מ
Back office - מכירות|אחמ"ש/ית|אחראי/ת פניות הציבור|מכירות|מנהל/ת תיקי לקוחות|נציג/ת מכירות|נציג/ת שימור לקוחות|שירות לקוחות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת