מה כולל התפקיד?
בניית המותג קפה טורקי לטווח הארוך תוך יצירת ביקושים לטווח הקצר.
יצירת סיפור המכבד ומוקיר את המורשת המותגית אך גם נושא עיניים (ותקציבים) קדימה אל הדורות הבאים.
בניית האסטרטגיה העסקית- שיווקית של התחום תוך קבלת החלטות שוטפות ואסטרטגיות מתוך הבנה עמוקה של אנשים (צרכני ולא צרכני התחום), קמעונאים ועסקים.
אחריות 360′ על ההוצאה לפועל מתוך שאיפה למצוינות ודיוק מחד וגמישות ויצירתיות מאידך
ניהול ישיר של מנהל.ת מותג ומתאמ.ת שיווקי והנעת ממשקים מרובה בתוך ומחוץ לארגון.
בניית המותג קפה טורקי לטווח הארוך תוך יצירת ביקושים לטווח הקצר.
יצירת סיפור המכבד ומוקיר את המורשת המותגית אך גם נושא עיניים (ותקציבים) קדימה אל הדורות הבאים.
בניית האסטרטגיה העסקית- שיווקית של התחום תוך קבלת החלטות שוטפות ואסטרטגיות מתוך הבנה עמוקה של אנשים (צרכני ולא צרכני התחום), קמעונאים ועסקים.
אחריות 360′ על ההוצאה לפועל מתוך שאיפה למצוינות ודיוק מחד וגמישות ויצירתיות מאידך
ניהול ישיר של מנהל.ת מותג ומתאמ.ת שיווקי והנעת ממשקים מרובה בתוך ומחוץ לארגון.
דרישות:
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
תשוקה לקפה ולקפה טורקי בפרט (שתיית טורקי היא חובה).
רצון עז ובלתי נגמר לנצח ולהצטיין.
יכולת לרוץ ספרינט ומרתון כאחד.
תשוקה לעולם מוצרי הצריכה.
יכולת לספר סיפור.
ניסיון כמנהל.ת תחום בשיווק של שנתיים לפחות.
יכולות אנליטיות מוכחות התורמות לקבלת החלטות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
מה חשוב להביא איתך לתפקיד?
תשוקה לקפה ולקפה טורקי בפרט (שתיית טורקי היא חובה).
רצון עז ובלתי נגמר לנצח ולהצטיין.
יכולת לרוץ ספרינט ומרתון כאחד.
תשוקה לעולם מוצרי הצריכה.
יכולת לספר סיפור.
ניסיון כמנהל.ת תחום בשיווק של שנתיים לפחות.
יכולות אנליטיות מוכחות התורמות לקבלת החלטות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.