התפקיד כולל: ניהול משרד אדמיניסטרטיבי ותפעולי, מתן מענה טלפוני ופרונטאלי, קביעת תורים, טיפול בחשבונות,גבייה, הפקת הזמנות, ניהול דוחות ועוד.
היקף משרה: בימים ראשון, רביעי, חמישי בין השעות 8:00-16:30
בימים שני ושלישי 8:00-18:00 (יש מעט גמישות להתחיל יותר מאוחר/לסיים יותר מוקדם)
שכר ממוצע: 8,000-9,000 + נסיעות + קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון! תנאים סוציאליים מעולים!
ריאיון קצר ומתחילים! שלחו קו”ח:)
היקף משרה: בימים ראשון, רביעי, חמישי בין השעות 8:00-16:30
בימים שני ושלישי 8:00-18:00 (יש מעט גמישות להתחיל יותר מאוחר/לסיים יותר מוקדם)
שכר ממוצע: 8,000-9,000 + נסיעות + קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון! תנאים סוציאליים מעולים!
ריאיון קצר ומתחילים! שלחו קו”ח:)
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי בניהול משרד- חובה. ( מנהלת משרד/מזכירה/מזכירה רפואית) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון אדמיניסטרטיבי בניהול משרד- חובה. ( מנהלת משרד/מזכירה/מזכירה רפואית) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.