כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
Back Office|Back Office / בק אופיס|אדמיניסטרציה|יבוא / יצוא|מכירות|מתאם יבוא יצוא
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת
לחברת שילוח בינלאומית בחולון דרוש/ה עובד /ת בק אופיס למחלקת ניסיון בעל/ת רקע מתחום השילוח הבינלאומי. 
תיאור:
התנהלות מול אנשי מכירות ומתן הצעות מחיר ללקוחות החברה
ביצוע מעקב אחר הצעות המחיר עד לסגירה מול הלקוח
ניהול מו"מ בעברית ובאנגלית מול ספקי החברה ומול הסוכנים הגלובליים
תמיכה מלאה באנשי המכירות הכוללת מתן הצעות מחיר, תימחורים, הנפקת דו"חות פעילות
שדרוג ותחזוקת מערכת המחירונים ללקוחות, מערכת התימחורים וההוצאות המקומיות.

דרישות התפקיד:
ניסיון בענף השילוח הבינ"ל – חובה
ניסיון בתפקיד דומה מחברת שילוח – יתרון משמעותי
שליטה מלאה בישומי מחשב, תוכנות אופיס ואקסל – חובה
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור) – חובה
יכולת הנעה עצמית
ראש גדול, לקיחת יוזמה
שירותיות
יכולת ניהול זמנים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודשיים
דרוש/ה מזכיר/ה אקדמי/ת להנדסה – קמפוס טל (80% משרה) הגדרת התפקיד: מתן מענה לראש החוג ולסטודנטים בחוגים הנדסת תעשיה וניהול, ...
אשדודחיפהעפולה
פורסם לפני יותר מחודשיים
התפקיד דורש מענה טלפוני/ פרונטאלי קבלת קהלטיפול בפניות שירות ומכירה משרה מלאה + שישי קבוע, תלוי בסניףימי שבת, שעה אחרי ...
נתניה
פורסם לפני יותר מחודשיים
אנו מחפשים מנהל/ת משרד עם ניסיון של 3-5 שנים בתחום, בעל/ת יכולת ארגון גבוהה, שליטה מלאה ביישומי אופיס, כישורי מחשב ...
קיסריה
פורסם לפני יותר מחודשיים
במסגרת התפקיד: ביצוע תמחורים למוצרים, ניתוח מלאים, הפקת דוחות מכירה.עבודה מול אירופה וארה"ב. דרישות: דרישות תפקיד: תואר ראשון בכלכלה – ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
לחברת שילוח בינלאומית, לוגיסטיקה ועמילות מכס במרכז הארץ, דרוש/ה בק אופיס למחלקת המכירות. תיאור המשרה:– התנהלות מול אנשי מכירות ומתן הצעות ...
סונול ישראל
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרה
פורסם לפני יותר מחודשיים
לסונול דרוש/ה פקידת לקוחות עסקים לסוכנות בנס ציונה (על מחלף ראשונים) התפקיד כולל: מענה טלפוני ללקוחות הסוכנות,עבודה מול אנשי מכירות ...
שוהם
פורסם לפני יותר מחודשיים
מתן שירות ללקוחות בנושא יבוא ימי ואווירי.פתיחת הזמנות.התנהלות מול סוכנים וחברות ספנות ותעופה.ביצוע תמחורים.בקרה על חיובי ספקים וסוכנים.בדיקת רווחיות משלוחים ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודשיים
דרוש מזכירה בק אופיס למחלקת מכירות.עבודה מול לקוחות עסקיים, מתן הצעות מחיר והזמנות, מעקב אחרי הזמנות, מתן תמיכה לסוכני מכירות ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
לסוכנות ביטוח ותיקה בקיבוץ אלומות דרושה פקיד/ת ביטוח.עבודה משרדית הדורשת:* מענה ללקוחות. * מתן הצעות מחיר.* שירות לקוחות קיימים.* תפעול ...
Fixjob
חולון / בת יםראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודשיים
ליווי לקוח מקצה לקצה, מתן הצעות מחיר, מכירות מגוונות ללקוחות ועוד תנאים:עבודה במשרה מלאה.ימים: ראשון – חמישי, שעות 08:00 – ...
אשדוד
פורסם לפני יותר מחודשיים
אחראי שירות לקוחות תיאור משרה:מענה ללקוחות ולאנשי מכירות, מעורבת גם עבודה מול הנהלת חשבונות. משרה מלאה.א'-ה', 8:00-17:00נכונות לשעות נוספות בעת ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
לחברת לסקום דרוש /ה מתאם /ת מכירות ללקוחות פוטנציאליים לקידום פעילותה בתחום תשתיות התקשורת ומערכות האבטחה הפיזית. החברה משרתת חברות ...
אור עקיבאחדרהקיסריה
פורסם לפני יותר מחודשיים
לחברה מקסימה בקיסריה דרוש/ה נציג/ה מכירות טלפוני.– הגדלת נתח המכירות– טיפול בהזמנות שוטפות– מתן שירות שוטף ללקוחות החברה– הקלדת הזמנות ...
אריאל
פורסם לפני יותר מחודשיים
למרלו"ג ביסקוטי באריאל דרוש/ה פקיד/ה דרישות: שליטה מלאה בישומי מחשבשירותית יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פורסם לפני יותר מחודשיים
דרוש/ה יועץ/ת מכירות לרשת הגיימינג המובילה סניף חולון.– נכונות למשרה מלאה בימים א'-ו' דרישות: – ניסיון במכירות חובה– ידע עדכני ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.