דרוש /ה מנהל /ת יחידת תנאי שירות ופרט.
100% משרה.
תאריך הגשת המועמדות: עד 30.09.24, 15:00:00.
תיאור התפקיד:
תכלול וניהול תנאי השירות לעובדים, תוך היכרות מעמיקה עם ההנחיות הרלוונטיות ומתן מענה מקיף לעובדים ולמנהלי הרשות בתחום זה, משלב האיתור עד שלב ליווי הפרישה.
דיווח במערכות משאבי אנוש של משרדי ממשלה, מתן מענה לצרכים ארגוניים ומקצועיים ע”פ הנחיית הממונה, ריכוז פעילויות הדרכה ורווחת העובד, טיפול ומענה בכל נושא מערכת נוכחות העובדים והנגזרות מכך.
100% משרה.
תאריך הגשת המועמדות: עד 30.09.24, 15:00:00.
תיאור התפקיד:
תכלול וניהול תנאי השירות לעובדים, תוך היכרות מעמיקה עם ההנחיות הרלוונטיות ומתן מענה מקיף לעובדים ולמנהלי הרשות בתחום זה, משלב האיתור עד שלב ליווי הפרישה.
דיווח במערכות משאבי אנוש של משרדי ממשלה, מתן מענה לצרכים ארגוניים ומקצועיים ע”פ הנחיית הממונה, ריכוז פעילויות הדרכה ורווחת העובד, טיפול ומענה בכל נושא מערכת נוכחות העובדים והנגזרות מכך.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה:
בעל תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
התשע”ג- 2012
או תעודת סמיכות לרבנות (“יורה יורה”) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון:
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל- ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום משאבי האנוש.
עבור הנדסאי רשום- 4 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש.
עבור טכנאי מוסמך- 5 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש.
יישומי מחשב: היכרות עם כל תוכנות ה- OFFICE, יכולת עבודה בסביבה דיגיטלית, היכרות עם מערכות נוספות הנמצאות ברשות המקומית- יתרון.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: עבודה בסביבה דינמית, עמידה בתנאי לחץ, תכלול וניהול משימות במקביל, גמישות ויכולת מו”מ, יחסי אנוש ברמה גבוהה, פתרון בעיות ויצירתיות, יכולת ליצור קשרים בינאישיים, רתימה לעשייה ובניית אמון בין שותפים, ניהול פרויקטים רוחביים חוצי ארגון, יכולת הנעה לפעולה של עובדים בכל הרמות ושל מנהלים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תנאי סף:
השכלה:
בעל תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים,
התשע”ג- 2012
או תעודת סמיכות לרבנות (“יורה יורה”) לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון:
ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל- ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום משאבי האנוש.
עבור הנדסאי רשום- 4 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש.
עבור טכנאי מוסמך- 5 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש.
יישומי מחשב: היכרות עם כל תוכנות ה- OFFICE, יכולת עבודה בסביבה דיגיטלית, היכרות עם מערכות נוספות הנמצאות ברשות המקומית- יתרון.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד: עבודה בסביבה דינמית, עמידה בתנאי לחץ, תכלול וניהול משימות במקביל, גמישות ויכולת מו”מ, יחסי אנוש ברמה גבוהה, פתרון בעיות ויצירתיות, יכולת ליצור קשרים בינאישיים, רתימה לעשייה ובניית אמון בין שותפים, ניהול פרויקטים רוחביים חוצי ארגון, יכולת הנעה לפעולה של עובדים בכל הרמות ושל מנהלים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.