דרוש/ה מנהל /ת אגף חירום וביטחון.
היקף משרה 100%
ייעוד: ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות בשגרה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב.
תיאור התפקיד ותחומי אחריות.
ניהול אגף חירום וביטחון במועצה – הכנת תוכניות עבודה בהתאם לאבחון ואפיון צרכי חירום ובטחון במועצה בתיאום מנכ"ל המועצה ובהתאם להנחיות מנהל החרום במשרד הפנים.
הכנת תו כניות עבודה ואפיון צרכי חירום ובטחון במועצה בהתאמה לתקציב הרשות המקומית – גיבוש תכנית עבודה שנתית בהתאם לאבחון ההיערכות של הרשות המקומית לשעת חירום וצורכי הביטחון.
הובלת היערכות המועצה לזמן חירום)מערך מל"ח, פס"ח, התגוננות אזרחית(- ארגון ואימון מערך החירום הרשותי לפי "תיק אב לחירום לרשות המקומית" והוצאת דיווח אחת לשנה למליאת הרשות ולגורמים החיצוניים על מוכנות מערך החירום במועצה.
ניהול אירועי חירום במועצה אחריות למוכנות והפעלת מערך החירום על פי תיק אב לחירום.
ניהול מערך האבטחה והביטחון במועצה בשעת שגרה וחירום – תכנון וארגון של מערך האבטחה והביטחון של המועצה בתיאום גורמי הביטחון, לרבות נהלי חבירה.
הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חירום – אחריות על תכנון, תיאום והפעלה של המערך הביטחוני במתקני המועצה.
טיפול ותחזוקת מחסני חירום והציוד לחירום ולביטחון – כולל ניהול הרכש, מלאי ופיקוח על סדירותם.
ניהול וטיפול במקלטים הציבוריים – אחזקה טיפול ושמירת כשירות להפעלת המקלטים במועצה.
ייצוג הרשות בענייני חירום ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטי ים)משרדי ממשלה, צה"ל, משטרת ישראל, רח"ל וגורמים נוספים העוסקים בנושאי חירום וביטחון(.
ניהול תחום הפיקוח פיקוח ואכיפת חוקי עזר עירוניים.
תנאים מקדימים למינוי:
השכלה: בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום או תעודת סמיכות לרבנות לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 21 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל או בעל 12 שנות לימוד עם ניסיון ניהולי כמפורט להלן.
תאריך הגשת המועמדות: 30.09.2024 12:00.
היקף משרה 100%
ייעוד: ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות בשגרה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב.
תיאור התפקיד ותחומי אחריות.
ניהול אגף חירום וביטחון במועצה – הכנת תוכניות עבודה בהתאם לאבחון ואפיון צרכי חירום ובטחון במועצה בתיאום מנכ"ל המועצה ובהתאם להנחיות מנהל החרום במשרד הפנים.
הכנת תו כניות עבודה ואפיון צרכי חירום ובטחון במועצה בהתאמה לתקציב הרשות המקומית – גיבוש תכנית עבודה שנתית בהתאם לאבחון ההיערכות של הרשות המקומית לשעת חירום וצורכי הביטחון.
הובלת היערכות המועצה לזמן חירום)מערך מל"ח, פס"ח, התגוננות אזרחית(- ארגון ואימון מערך החירום הרשותי לפי "תיק אב לחירום לרשות המקומית" והוצאת דיווח אחת לשנה למליאת הרשות ולגורמים החיצוניים על מוכנות מערך החירום במועצה.
ניהול אירועי חירום במועצה אחריות למוכנות והפעלת מערך החירום על פי תיק אב לחירום.
ניהול מערך האבטחה והביטחון במועצה בשעת שגרה וחירום – תכנון וארגון של מערך האבטחה והביטחון של המועצה בתיאום גורמי הביטחון, לרבות נהלי חבירה.
הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חירום – אחריות על תכנון, תיאום והפעלה של המערך הביטחוני במתקני המועצה.
טיפול ותחזוקת מחסני חירום והציוד לחירום ולביטחון – כולל ניהול הרכש, מלאי ופיקוח על סדירותם.
ניהול וטיפול במקלטים הציבוריים – אחזקה טיפול ושמירת כשירות להפעלת המקלטים במועצה.
ייצוג הרשות בענייני חירום ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטי ים)משרדי ממשלה, צה"ל, משטרת ישראל, רח"ל וגורמים נוספים העוסקים בנושאי חירום וביטחון(.
ניהול תחום הפיקוח פיקוח ואכיפת חוקי עזר עירוניים.
תנאים מקדימים למינוי:
השכלה: בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. או הנדסאי או טכנאי רשום או תעודת סמיכות לרבנות לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 21 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל או בעל 12 שנות לימוד עם ניסיון ניהולי כמפורט להלן.
תאריך הגשת המועמדות: 30.09.2024 12:00.
דרישות:
קורסים והכשרות מקצועיות:
מנהל האגף יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי.
בוגר קורס קציני צה"ל או בוגר קורס קציני משטרה או קורס קצינים בגוף חירום ובטחון אחר. או בעל ניסיון ניהולי כמפורט להלן.
בוגר קורס מנהלי בטחון)מנב"טים(כולל תעודה בתוקף.
תעודות ורישיונות: רישיון נהיגה בתוקף חובה יתרון.
שפות: שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
תנאי כשירות נוספים: יישומי מחשב שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס.
ניסיון מקצועי: בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל 5 שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום שירותי החירום ובטחון. הנדסאי רשום 6 שנות ניסיון כאמור לעיל. טכנאי מוסמך 7 שנות ניסיון כאמור לעיל.
בעל תעודת 12 שנות לימוד 8 שנות ניסיון כאמור לעיל.
ניסיון ניהולי: בהתאם לעמידה בדרישות ההשכלה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
קורסים והכשרות מקצועיות:
מנהל האגף יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי.
בוגר קורס קציני צה"ל או בוגר קורס קציני משטרה או קורס קצינים בגוף חירום ובטחון אחר. או בעל ניסיון ניהולי כמפורט להלן.
בוגר קורס מנהלי בטחון)מנב"טים(כולל תעודה בתוקף.
תעודות ורישיונות: רישיון נהיגה בתוקף חובה יתרון.
שפות: שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
תנאי כשירות נוספים: יישומי מחשב שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס.
ניסיון מקצועי: בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל 5 שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום שירותי החירום ובטחון. הנדסאי רשום 6 שנות ניסיון כאמור לעיל. טכנאי מוסמך 7 שנות ניסיון כאמור לעיל.
בעל תעודת 12 שנות לימוד 8 שנות ניסיון כאמור לעיל.
ניסיון ניהולי: בהתאם לעמידה בדרישות ההשכלה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.