כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
Help Desk - מחשבים ורשתות|מחשבים ורשתות|תוכנה|תמיכה טכנית - מחשבים ורשתות|תמיכה טכנית - תוכנה
משמרות
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת
PROFTIT, an international company provides unique management software for the Fintech industry, which enables businesses to create extraordinary customer relationships with cutting-edge technology and the most innovative and flexible CRM solution in the market. We are looking for a Technical Support Representative to provide enterprise-level assistance to our customers. As part of this role, the agent will Diagnose and troubleshoot software issues in order to help our customers with the company platforms interface. Additionally, Responsible for ongoing communication with customers, internal company departments, and 3rd party providers in order to reach resolution and ensure customer satisfaction.
Responsibilities
* Handle customer technical inquiries through chat, phone and email channels
* Set up and configure company products as well as external components
* Escalate issues through cross-organizational teams
* Track and Manage customers ongoing issues via ticketing system and task management platforms (Zendesk, Jira)
* Follow up with clients to full resolution
* Perform training sessions to clients on the company products
* Communicate with 3rd party software providers to troubleshoot integration issues
* Prepare reference material for users by drafting operation instructions

Requirements:
* At least 1 year proven work experience as a Technical Support Agent, IT Help Desk – Advantage
* Familiarity with Web API principles – Advantage
* Hands-on experience with computer environment
* Excellent problem-solving and communication skills
* Ability to provide step-by-step technical help, both written and verbal
* Knowledge of customer service principles and practices
* Highly proficient in spoken and written English – MUST
* Self learning and “out of the box” thinking capabilities Working days are Monday through Friday. Our office is located in Ramat Gan. morning shift is 9:00am-6:00pm, and an evening shift is 12:00pm-9:00pm.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
ראשון לציון
פורסם לפני 2 חודשים
דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים לתיקון מחשבים ניידים, אחזקה ותמיכה טכנית במחשבים וציוד היקפי. התפקיד כולל איתור ותיקון תקלות חומרה ותוכנה במחשבים ...
Mobileye
פורסם לפני יותר מחודשיים
The positionThe Position:Your day will start with reviewing and addressing recent customer technical issues to ensure timely and effective resolutions. ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
We are looking for a Customer Support representative! Were a boutique tech company with a cutting edge product in the ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
We are looking for a Technical Account Manager. . Located in the heart of Tel Aviv, this is a full-time ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
Required Technical Support Specialist-Student PositionCome Join us as a member of the Technical Support Team and part of our Operations, ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
The Tier 1-2 Technical Support Engineer will serve as the first point of contact for customers and internal users, providing ...
רעננה
פורסם לפני יותר מחודשיים
Join Our Team as a Help Desk Specialist! ?? Are you just starting your career and looking for a company ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
As a Technical sales engineer you will contribute to the growth of the current defense portfolio both with new and ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
The positionYou will be part of Mobileye's REM department. Mobileye’s Road Experience Management (REM) is an end-to-end mapping and localization ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
we have an exciting opportunity for you to join our growing team!Role DescriptionYou will be responsible for providing excellent customer ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
we are looking for a IT Team LeaderAs an IT Team Leader, you will be: Manage the IT/help desk team ...
חיפה
פורסם לפני יותר מחודשיים
we are looking to hire a Customer and Technical Support Representative who will be responsible for the interactions between our ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודשיים
we are now searching for a Technical Support Engineer to join our Customer Support team. The Technical Support Engineer manages ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
We are looking for an energetic, highly motivated and driven individual, a team player with a can do attitude, having ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.