משרה מלאה, א-ה, 08-17.
שכר מתגמל, אפשרויות קידום וניהול עובדים למתאימים.
החזרי נסיעות, ארוחות, תנאים סוציאליים מלאים.
הזמנות ושילוח – הכנת הזמנות
– אחריות על תהליך ההזמנות מיום הבקשה: הכנה ואיסוף מסמכי הנהלת חשבונות, הצעות מחיר, תעודות משלוח, אריזת המוצרים למשלוח.
– התנהלות מול חברות שילוח והמערכות שלהן, כגון: UPS, DHL וכו’, ביצוע שילוחי ייצוא וייבוא, הזמנת משלוח, אריזה, הכנת מסמכי חשבונאות ואיכות.
ניהול מלאי – ייצור, ספקים, אכסון, אריזה
– שימוש שוטף בפריוריטי, רישום, אריזה וסידור של מוצרים בגודל של בורג באכסון מקומי במפעל לפי מק”טים ואצוות, בניית תכנית ייצור לפי חוסרים במלאי.
– התנהלות מול חברת אכסון צד שלישי בחו”ל: משלוח מוצרים לאכסון, עדכון ותיאום מלאי לחוסרים, מתן מענה טכני.
רכש – ספקים בארץ ובחו”ל
– הזמנות רכש, חשבוניות, ווידוא קבלת סחורה ותקינותה, מעקב אחר מלאי, תכנון עתידי להזמנות רכש לפי שימוש שוטף,?חיפוש ספקים חדשים.
טכני – נסיון עם PRIORITY
– ניהול מלאי וייצור ברמת מק”טים ואצוות, הרכבות מוצר, עץ מוצר, הנפקת תעודות משלוח, חשבוניות חו”ל, חשבוניות מרכזות, ניהול ספקים ורכש, יצירת דוחות מנהלים.
כללי
– ניסיון קודם בתפקיד דומה של 3 שנים לפחות – חובה.
– אנגלית ברמה גבוהה – יתרון משמעותי.
– עבודה עם מספרים והזנת נתונים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.