• מענה טלפוני ללקוחות
• תמיכה אדמיניסטרטיבית במנהל המחלקה ואיש המכירות.
• הכנת ועדכון הסכמי שרות.
• תאום קבלת מעליות מהרכבה לשרות ומסירה ללקוח.
• טיפול ומעקב אחר תלונות לקוח ומתן מענה בכתב למכתבי תלונה.
• טיפול בלקוחות חייבים וגביה.
• ממשקי עבודה שוטפים עם מחלקות נוספות בחברה: כספים, גביה, הרכבה ותפעול.
• משרה מלאה, 5 ימים בשבוע – 8.00-17.00 + שעות נוספות על פי צורך.
• עבודה במשרדי החברה בראשון לציון.
?
חולון / בת יםפתח תקווהראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דנה הייט שירותי גיוס ומשא"ב
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןזכרון יעקב / בנימינהחדרהחיפהיוקנעם / רמת ישינתניהפרדס חנה כרכורקריות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה בתחום המכשור הרפואי, דרוש/ה איש/ת איכות להשתלבות בצוות טיפול בתלונותהחברה גלובלית ומייצרת שתלים דנטליים. המשרה כוללת מתן מענה ופתרונות ...