התפקיד כולל ניהול והובלת תוכניות עבודה למותג בהתאם לאסטרטגיה תוך בקרה שוטפת על ביצועי הפעילות וניהול תקציבי הפעילות, שיווק המותג, גיבוש תכנית עבודה מותאמת לפלטפורמות הרלוונטיות (פרסום, טרייד, יח"צ וכו') והוצאה לפועל של קמפיינים, מעקב ובקרה אחר ביצועי המותג, קשר שוטף מול בעלי המותג, סיורי שטח ובקרת פעילות שוטפת, ניהול תקציב בסדר גודל של מליוני שקלים ועוד. משרה מלאה א' עד ה' כולל סיור לילי בנקודות המכירה אחת לשבוע ל3-4 שעות. רכב צמוד, ק"ה מהיום הראשון, בונוס שנתי ותנאים מעולים נוספים!
דרישות:
בוגר/ת תואר ראשון בשיווק, תקשורת או אחר רלוונטי לתחום – חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מותג משמעותי בחברת מוצרי צריכה – חובה!
ניסיון אנליטי בניתוח מידע והיכרות עם מערכות מידע לרבות סטורנקסט, סגרמטה, BI – חובה
ניסיון בהובלת קמפיינים גדולים ומשמעותיים (פרסום, יחסי ציבור, פעילות קד"מ, מסחור חזותי ועוד) – חובה
ניסיון בניהול תקציבים גדולים מעל 2 מיליון ש"ח – חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה
זמינות לסיור שטח בשעות הערב אחת לשבוע- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
בוגר/ת תואר ראשון בשיווק, תקשורת או אחר רלוונטי לתחום – חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מותג משמעותי בחברת מוצרי צריכה – חובה!
ניסיון אנליטי בניתוח מידע והיכרות עם מערכות מידע לרבות סטורנקסט, סגרמטה, BI – חובה
ניסיון בהובלת קמפיינים גדולים ומשמעותיים (פרסום, יחסי ציבור, פעילות קד"מ, מסחור חזותי ועוד) – חובה
ניסיון בניהול תקציבים גדולים מעל 2 מיליון ש"ח – חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה
זמינות לסיור שטח בשעות הערב אחת לשבוע- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.