דרוש/ה מנהל /ת רווחה חינוכית.
אחוז העסקה: 100%
1. אחריות להפעלת תכניות רווחה חינוכית בשכונות ברחבי העיר לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיית הממונים. 2. אחריות להתוויית אסטרטגיית רווחה חינוכית ולקביעת נהלים, סטנדרטים והוראות מקצועיות בהתאם. 3. אחריות להכנת תכנית עבודה שנתית ורב-שנתית, לעמידה בתקציב וביעדי התוכנית ולבקרה על היישום. 4. אחריות כוללת לייזום, לתכנון ולפיתוח פעילויות, תכניות ופרויקטים עירוניים ושירותי רווחה חינוכית חדשים בשיתוף האוכלוסייה, תוך עידוד שותפויות עם מוסדות וארגונים בתחום. 5. אחריות כוללת לאיתור ולקידום שיתופי פעולה, למינוף יוזמות חינוכיות, לזיהוי ומתן מענה לצרכים העולים מהשטח, לגיוס והקצאת משאבים מגורמי חוץ הנדרשים ליישום תכנית העבודה. 6. אחריות לניהול ולהנחיה מקצועית של עובדי היחידה ולהובלתם לעמידה ביעדים. 7. תיאום פרויקטים חינוכיים עם קרנות לקידום ניידות חברתית ושוויון הזדמנויות בקרב יחידים וקהילות. 8. טיפול במלגות לתלמידים וסטודנטים תושבי תל אביב-יפו ממקורות פנים וחוץ עירוניים. 9. אחריות על יישום תכנית ההזנה הלאומית בתל אביב-יפו. 10. ייזום פרוייקטים מיוחדים מכספי תרומות, עיזבונות ומענקים מיוחדים. 11. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה. 12. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 13. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
תאריך הגשת המועמדות: 12.09.2024 00:00.
אחוז העסקה: 100%
1. אחריות להפעלת תכניות רווחה חינוכית בשכונות ברחבי העיר לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיית הממונים. 2. אחריות להתוויית אסטרטגיית רווחה חינוכית ולקביעת נהלים, סטנדרטים והוראות מקצועיות בהתאם. 3. אחריות להכנת תכנית עבודה שנתית ורב-שנתית, לעמידה בתקציב וביעדי התוכנית ולבקרה על היישום. 4. אחריות כוללת לייזום, לתכנון ולפיתוח פעילויות, תכניות ופרויקטים עירוניים ושירותי רווחה חינוכית חדשים בשיתוף האוכלוסייה, תוך עידוד שותפויות עם מוסדות וארגונים בתחום. 5. אחריות כוללת לאיתור ולקידום שיתופי פעולה, למינוף יוזמות חינוכיות, לזיהוי ומתן מענה לצרכים העולים מהשטח, לגיוס והקצאת משאבים מגורמי חוץ הנדרשים ליישום תכנית העבודה. 6. אחריות לניהול ולהנחיה מקצועית של עובדי היחידה ולהובלתם לעמידה ביעדים. 7. תיאום פרויקטים חינוכיים עם קרנות לקידום ניידות חברתית ושוויון הזדמנויות בקרב יחידים וקהילות. 8. טיפול במלגות לתלמידים וסטודנטים תושבי תל אביב-יפו ממקורות פנים וחוץ עירוניים. 9. אחריות על יישום תכנית ההזנה הלאומית בתל אביב-יפו. 10. ייזום פרוייקטים מיוחדים מכספי תרומות, עיזבונות ומענקים מיוחדים. 11. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים לפעילות, הפקת תובנות והצגתן להנהלה. 12. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 13. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
תאריך הגשת המועמדות: 12.09.2024 00:00.
דרישות:
דרישות התפקיד:
1. תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תאריך אקדמיים מחוץ לארץ. 2. ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בניהול תקציבים רחבי היקף. 3. ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה, בניהול מערכות ארגוניות מורכבות ובמו"מ עם מוסדות ממשל. 4. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה תקף לרכב, רישיון נהיגה תקף לקטנוע יתרון. 5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 6. היכרות וידע בתחום השלטון המקומי יתרון. 7. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 8. תודעת שירות גבוהה. 9. יחסי אנוש טובים. 10. ידיעת השפה העברית והאנגלית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 11. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 12. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
הערות:
על פי חוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012, "הנדסאי" או "טכנאי מוסמך" כהגדרתם בחוק זה פטורים מדרישה זו (סעיף 1 בדרישות המשרה). הנדסאי ניסיון של 6 שנים לפחות, טכנאי ניסיון של 7 שנים לפחות. "הכרה בהשכלה תורנית כמקבילה לתואר אקדמי בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד הפנים 4/2011 לעניין דרישות תואר אקדמי למשרות ניהול ".חלופה א: תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. חלופה ב: אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות לאחר גיל 18 מעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל. שתיים משלוש בחינות אלה יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות התפקיד:
1. תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תאריך אקדמיים מחוץ לארץ. 2. ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בניהול תקציבים רחבי היקף. 3. ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה, בניהול מערכות ארגוניות מורכבות ובמו"מ עם מוסדות ממשל. 4. התפקיד מחייב ניידות. רישיון נהיגה תקף לרכב, רישיון נהיגה תקף לקטנוע יתרון. 5. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 6. היכרות וידע בתחום השלטון המקומי יתרון. 7. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 8. תודעת שירות גבוהה. 9. יחסי אנוש טובים. 10. ידיעת השפה העברית והאנגלית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות – יתרון. 11. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 12. עבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
הערות:
על פי חוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012, "הנדסאי" או "טכנאי מוסמך" כהגדרתם בחוק זה פטורים מדרישה זו (סעיף 1 בדרישות המשרה). הנדסאי ניסיון של 6 שנים לפחות, טכנאי ניסיון של 7 שנים לפחות. "הכרה בהשכלה תורנית כמקבילה לתואר אקדמי בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד הפנים 4/2011 לעניין דרישות תואר אקדמי למשרות ניהול ".חלופה א: תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל. חלופה ב: אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות לאחר גיל 18 מעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל. שתיים משלוש בחינות אלה יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.