פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
Office Administration: Oversee day-to-day office operations, including managing office supplies, equipment, and ensuring a well-organized work environment
Communication: Handle phone calls, emails, and correspondence. Act as the point of contact for internal and external communications
Scheduling and Coordination: Manage calendars, schedule meetings, and coordinate office events
Document Management: Maintain and organize office files, records, and documentation
Financial Administration: Assist with basic accounting tasks, including processing invoices and tracking expenses

Requirements:
Proven experience as an office manager, administrative assistant, or similar role
Excellent organizational and multitasking skills
Strong communication and interpersonal abilities
Proficiency in office software (e.g., Microsoft Office, Google Workspace)
Ability to work under pressure
Rosh Gadol- thinks outside the box and has a proactive approach
Fluent in Hebrew and English- must!

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
ראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודש
למוקד שירות לקוחות בתחום ביטוחי הרכב דרושים נציגי שירות מצויינים.שיחות נכנסות, הכשרה מקצועית, עובדי חברה מהיום הראשון,שכר מתגמל, תנאים סוציאליים ...
פורסם לפני יותר מחודש
במודיעין, לחברה מובילה בתחומה, דרוש/ה פקיד/ת הפצה. אחריות על פיקוח, הפצה ותנועה של מוצרים למקומות שונים. הבטחת משלוח ועמידה בזמנים, ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
As a Client Onboarding Project Manager you will be responsible for onboarding implementation projects by working directly with clients; communicating ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל.ת לשכת סגן נשיא למנהל פקולטה / אגף: לשכת סגן הנשיא למינהלתחום משרה: אדמיניסטרציה ומנהלהתיאור המשרה: ניהול אדמיניסטרטיבי של ...
דוברי שפות
גבעת שמואלהוד השרוןפתח תקווהראש העיןרעננה
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מובילה בתחומה מחפשת רפרנט/ית שירות ובק אופיסתפקיד המשלב טיפול ושירות לקוחות, קבלת קהל ושירות טלפוני של תושבים שמעוניינים לשלם, ...
דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
Administrative Manager & ReceptionistA leading IT company, is seeking a dynamic and organized Administrative Manager to join our team.Key Responsibilities: ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are seeking a motivated and passionate temporary Office Manager to join our team. This role focuses on enhancing employee ...
- חסוי -
דוברי שפות
אזור השרוןאריאלהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןמטה בנימיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
היי לחברה ענקית באזור אריאל המעסיקה בעיקר עובדים תחומי אחריות עיקריים:• תיאום משלוחים :ארגון הובלת סחורות בהתאם לתכנון.• תיעוד :תיעוד ...
דוברי שפות
באר שבעחיפהנתניהעבודה מהבית
פורסם לפני יותר מחודש
Join Our Dynamic Team as an Affiliate Marketing Manager!Are you an experienced Affiliate Marketing Manager with a passion for driving ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
Software Company with office in Har Hotzvim is looking for an Office Manager with HR experience for its growing team. ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
A well-established FinTech company which is part of LPA group, is seeking an Office & Administration Manager (m/f/d) in part-time (80%) ...
פורסם לפני יותר מחודש
טיפול וכתיבת דוחותהקלדת והזנת נתוניםשליטה באנגלית ובסביבה ממוחשבת עבודה מאתגרת ומעניינתסביבת עבודה ותנאים טובים דרישות: אנגלית ברמת שפת אם (כולל ...
פורסם לפני יותר מחודש
80% capacity, hybrid position.We are seeking a detail-oriented and organized back office administrator & sales coordinator to support our sales ...
פורסם לפני יותר מחודש
DealHub is a dynamic, global and fast-growing high tech company, specializing in innovative sales engagement and CPQ solutions. We are ...
ארומיד
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה ותיקה המובילה בתחום פתרונות הקשר והתקשוב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 .
הצגת משרות נוספות