אנחנו מחפשים עובד/ת אדמיניסטרטיבית למשרד בירושלים.
היקף המשרה: 70% עד 100%, גמיש.
תחילת עבודה: מיידית.
העבודה כוללת: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במשרד וסיוע בתפעולו, ניהול יומנים, מעקב מול צוות העבודה וההנהלה, הצעות והזמנות לקוחות.
רקע:
החברה הינה חברה מובילה העוסקת בייבוא ושיווק ציוד רפואי לטיפול נמרץ, ניתוחי לב חזה, נוירולוגיה, דיאליזה, ועוד.
החברה מייצגת חברות בינלאומיות מהשורה הראשונה בעולם בפיתוח טכנולוגיות רפואיות פורצות דרך ומתקדמות, עם דגש על הטיפול האיכותי ביותר לחולה.
היקף המשרה: 70% עד 100%, גמיש.
תחילת עבודה: מיידית.
העבודה כוללת: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במשרד וסיוע בתפעולו, ניהול יומנים, מעקב מול צוות העבודה וההנהלה, הצעות והזמנות לקוחות.
רקע:
החברה הינה חברה מובילה העוסקת בייבוא ושיווק ציוד רפואי לטיפול נמרץ, ניתוחי לב חזה, נוירולוגיה, דיאליזה, ועוד.
החברה מייצגת חברות בינלאומיות מהשורה הראשונה בעולם בפיתוח טכנולוגיות רפואיות פורצות דרך ומתקדמות, עם דגש על הטיפול האיכותי ביותר לחולה.
דרישות:
o בעל/ת מוטיבציה גבוהה.
o תואר אקדמי – יתרון.
o ניסיון בתחום שירות לקוחות- יתרון.
o שליטה מלאה בתוכנות Office ו- Google Drive.
o מיומנות עבודה בתוכנות ERP ,Priority- יתרון.
o יכולת עבודה באופן עצמאי ועם צוות.
o ניסיון עבודה בחברת ציוד רפואי או בתחום דומה- יתרון.
o יחסי אנוש מעולים.
o יכולת עמידה בריבוי משימות, ועבודה תחת לחץ.
o שליטה באנגלית ובעברית בדיבור ובכתיבה מקצועית- חובה, תנאי בסיס.
o ערבית- יתרון.
* בשליחת קורות חיים נא לציין "עובד.ת אדמיניסטרטיבי.ת משרד" בשורת הנושא.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
o בעל/ת מוטיבציה גבוהה.
o תואר אקדמי – יתרון.
o ניסיון בתחום שירות לקוחות- יתרון.
o שליטה מלאה בתוכנות Office ו- Google Drive.
o מיומנות עבודה בתוכנות ERP ,Priority- יתרון.
o יכולת עבודה באופן עצמאי ועם צוות.
o ניסיון עבודה בחברת ציוד רפואי או בתחום דומה- יתרון.
o יחסי אנוש מעולים.
o יכולת עמידה בריבוי משימות, ועבודה תחת לחץ.
o שליטה באנגלית ובעברית בדיבור ובכתיבה מקצועית- חובה, תנאי בסיס.
o ערבית- יתרון.
* בשליחת קורות חיים נא לציין "עובד.ת אדמיניסטרטיבי.ת משרד" בשורת הנושא.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.