גיבוש ופיתוח אסטרטגיית מכירות והשקה למוצרי צריכה טכנולוגיים (בניית ליין-אפ, תמחור וכו').
ביצוע סקרי שוק, ניתוח טרנדים ומתחרים, הכרות מעמיקה עם השוק הישראלי.
ניתוח דו"חות והצגתם להנהלת החברה המקומית והגלובלית.
קיום הדרכות על המוצר לאנשי המכירות וערוצי המכירה השונים, הכרות מעמיקה עם מפרט המוצר.
ניהול תקציב פעילויות השיווק והכוונת הקמפיין בהתאם לנהלים.
ביצוע סקרי שוק, ניתוח טרנדים ומתחרים, הכרות מעמיקה עם השוק הישראלי.
ניתוח דו"חות והצגתם להנהלת החברה המקומית והגלובלית.
קיום הדרכות על המוצר לאנשי המכירות וערוצי המכירה השונים, הכרות מעמיקה עם מפרט המוצר.
ניהול תקציב פעילויות השיווק והכוונת הקמפיין בהתאם לנהלים.
דרישות:
ניסיון של 2-4 שנים בניהול מוצר, עדיפות לתחומי consumer electronics.
ניסיון באנליזה וניתוח נתונים מורכבים.
נסיון מוכח בהטמעת אסטרטגיות עסקיות.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה, כתיבה).
שליטה גבוהה ב- Excel ו- PowerPoint.
יכולת אנליטית גבוהה, אסרטיביות ודינמיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון של 2-4 שנים בניהול מוצר, עדיפות לתחומי consumer electronics.
ניסיון באנליזה וניתוח נתונים מורכבים.
נסיון מוכח בהטמעת אסטרטגיות עסקיות.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה, כתיבה).
שליטה גבוהה ב- Excel ו- PowerPoint.
יכולת אנליטית גבוהה, אסרטיביות ודינמיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.