דרושה מזכירה אדמיניסטרטיבית לתפקיד מגוון ומעניין הכולל:
– ניהול יומן מנהלים, ארגון פגישות, ניהול תכתובות ומיילים, הכנת מצגות ומסמכים שונים.
-התפקיד מצריך אדם ארגוני ויסודי, בעל יכולת עבודה עצמאית ומול לקוחות, שליטה מלאה ביישומי Office ויכולת הבעה טובה בכתב ובעל פה.
יתרון לבעלי ניסיון של שנה-שנתיים בתפקידי מזכירות, ארגון או ניהול משרד.
העבודה במשרה מלאה עם שעות גמישות.
אשקלוןבאר שבעקרית גת / קרית מלאכי
רמת שכר
7001
פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת