עבודה מהבית מול מחשב. התכתבות עם כל מיני גורמים ואנשים, ביצוע שיחות לבירורים שונים. אין מכירות! עזרה בקביעת תורים, ניהול פגישות, התנהלות מול לקוחות דוברי רוסית בעיקר ומול ספקים דוברי עברית בעיקר.
בתור התחלה העבודה היא 4-5 שעות ביום ואחרי זה גמיש עד 8 שעות ביום.
חודש ראשון 35 ש”ח ושעה ואחרי 40 ש”ח לשעה.
העסק נותן שירותי משרד ואדמיניסטרציה לעסקים ופרטיים
בתור התחלה העבודה היא 4-5 שעות ביום ואחרי זה גמיש עד 8 שעות ביום.
חודש ראשון 35 ש”ח ושעה ואחרי 40 ש”ח לשעה.
העסק נותן שירותי משרד ואדמיניסטרציה לעסקים ופרטיים
דרישות:
חובה ידע במחשב, חובה לכתוב בלי שגיאות כתיב ברוסית ובעברית
עדיפות לידע בשפות אחרות לרבות אנגלית
עדיפות לניסיון בתחומים שונים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
חובה ידע במחשב, חובה לכתוב בלי שגיאות כתיב ברוסית ובעברית
עדיפות לידע בשפות אחרות לרבות אנגלית
עדיפות לניסיון בתחומים שונים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.