פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
We are looking for a Customer Support Engineer.
Responsibilities:
Address and manage customer tickets and inquiries through Zendesk
Learn how to independently troubleshoot and identify root cause of issues
Work closely with our Product and R&D teams in identifying gaps, bugs and product improvements
Know how to work with other teams to independently address tier 1 tickets and when to escalate

Requirements:
1-2 years of experience in a customer facing technical role
High technical acumen – no need to be a developer but must comfortable around navigating technical landscapes.
Very high level of English, both verbal and written
Experience supporting customers – Excellent communication skills and the ability to put the customer first
Great relationships skills for both customers and internal teams
Ability to work well under pressure
Startup skills and mentality – advantage an excitement of wearing many hats

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
Mobileye
פורסם לפני 3 שעות
The positionAs a Global Account Manager, you will be working in the AV business development group, support and lead OEM/Tier1 ...
דוברי שפות
פורסם לפני 4 שבועות
We are looking for a Technical Account Manager. . Located in the heart of Tel Aviv, this is a full-time ...
דוברי שפות
פורסם לפני חודש 1
למרכז סליקה בנקאי דרוש/ה איש שרות לקוחות חדשים לליווי ותמיכה בלקוחות.אחריות כוללת:– ליווי ותמיכה בלקוחות.– מתן הסברים על מערכות ושירותי ...
דוברי שפות
פורסם לפני חודש 1
The Tier 1-2 Technical Support Engineer will serve as the first point of contact for customers and internal users, providing ...
דוברי שפות
פתח תקווהראשון לציון
פורסם לפני חודש 1
דרוש /ה יועץ/ת שירות לתחום הרכבלעבודה מול לקוחות, פתיחת כרטיסים ועודשכר גבוה + פרמיות דרישות: ניסיון כיועץ שירותשירותי, מקצועיבעל ידע ...
פורסם לפני 2 חודשים
In this role you will be responsible for the following: Help customers worldwide resolve complex technical issues, through support portal, ...
משמרות
פורסם לפני 2 חודשים
PROFTIT, an international company provides unique management software for the Fintech industry, which enables businesses to create extraordinary customer relationships ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are seeking a qualified MSSP Senior Technical Account Manager to drive customer success and satisfaction for our US MSPs. ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
As a Technical Support Engineer, you will report to the Support Manager. You will be the trusted point of contact ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for an energetic, highly motivated and driven individual, a team player with a can do attitude, having ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for a Technical Support Engineer.As a Technical Support Engineer, you will be the primary point of contact ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are seeking a sharp, organized, forward-thinking Support Team Lead to take our support team and domain to new heights. ...
משביר
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהנתניה
פורסם לפני יותר מחודש
למוקד חדש במשרדי המשביר בנתניה דרוש/ה נציג/ת מכירות ושרות לקוחותבמסגרת התפקיד:* טיפול בפניות לקוחות המגיעות באמצעות מייל, טלפון ורשתות חברתיות.* ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for an Account Manager supporting the Israel market to join our Growth Advertisers team in IL office, ...
הצגת משרות נוספות