מתן תמיכה טכנית למשתמשים בתוכנות החברה.
הדרכת משתמשים בתוכנות החברה.
תיעוד תקלות ופתרונות.
עדכון בסיס הידע של התמיכה.
שיתוף פעולה עם צוותי פיתוח ומוצר.
העבודה הינה מהבית, במשרה חלקית, בהיקף דינמי (כ-10-20 שבועיות), בשעות גמישות, מתאים לכל מקום מגורים בארץ.
הרעיון הוא שאת.ה תשלוט בזמן שלך, שהעבודה תתאים לפעילויות נוספות שלך כגון לימודים, הורות, עבודה נוספת, לקוחות נוספים (למי שהוא עצמאי) או גלישת גלים.
מיקום העבודה הוא מהבית, בית הקפה הקרוב או שפת הים. המדים הנדרשים הם חליפה ועניבה או פיג’מה – לבחירתך.
עדיף ששעות שיחסכו מזמני פקקים ונסיעות יוקדשו ליותר חיים אישיים.
בפורמט המוצע אפשר לצמוח מקצועית, וללמוד תוך כדי העבודה.