התפקיד כולל תקציב, מדידה ובקרה אחר פעילות האגף: מוקד השירות, מחלקת תפעול, מחלקת פרויקטים, מחלקת אוכלוסיות מיוחדות, מחלקת פניות הציבור, אמנות שירות סקרים, מחלקת תביעות, הפקת דוחות למעקב ובקרה אחר פעילות המחלקות ומיכון שלהם, ניתוח אנליטי מעמיק של הממצאים, זיהוי ואיתור כשלים ופערים,בקרה יומית אחר הדוחות המופקים על ידי הספק, לרבות בחינת מהימנות הנתונים,ייזום הצעות לשיפור והתייעלות ביעדי המוקד על בסיס הממצאים
מעקב אחר עמידת הספק בדרישות המכרז, איתור ושיקוף פערים וביצוע התחשבנות, תמיכה אנליטית בפרויקטים של האגף, תמחור ובדיקת עלויות של פרויקטים במוקד, ל
ביצוע ניתוח ובקרה של תהליכי העבודה תוך גיבוש המלצות לשיפור יחד עם הצוות הניהולי, פיתוח ובנייה של כלי עבודה ניהוליים בהתאם לדרישות, לרבות כתיבת נהלים ותהליכי עבודה לייעול ושיפור הביצועים
משרה מלאה א’-ה’ 8.5 שעות
שכר 11-12 בהתאם לניסיון +קה”ש +אשל
קליטה לארגון
תואר ראשון- חובה, עדיפות בתחומים של מנהל עסקים, כלכלה, תעשייה וניהול
ניסיון מוכח בתחום האנליזה והמחקר במוקדי שירות לקוחות-חובה
יכולת אנליטית – עיבוד, הבנה, ניתוח ותחקור של נתונים והסקת מסקנות
שליטה מלאה בכל יישומי אופיס – בדגש על אקסל, PowerPoint
PowerBI וידע בSQL יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.