למשרד עו"ד בינלאומי ברמת החייל דרוש/ה פקיד /ת קבלה
שעות עבודה 8-17
5 ימים
שעות עבודה 8-17
5 ימים
מענה וניתוב טלפונים במרכזיית המשרד, קבלת אורחים ורישומם, טיפול בשליחים (כולל דואר) תאום חדרי ישיבות, תשלום אגרות, הפקת דו"ח נוכחות יומי, אחריות על נראות וביטחון הלובי, ניהול משלוחי שי (ומשלוחים מסוגים נוספים) לעובדים ולקוחות, השלמת מלאי עזרה ראשונה וכד`
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
תואר – יתרון
שליטה מלאה באופיס
עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה.
שירותיות, יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות, דייקנות, סדר וארגון, סבלנות, יחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
תואר – יתרון
שליטה מלאה באופיס
עברית שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה.
שירותיות, יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות, דייקנות, סדר וארגון, סבלנות, יחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.