לחברה קמעונאית דרוש/ה מנהל /ת דיגיטל התפקיד כולל:
בניית אסטרטגיית פרפורמנס וצמיחה לחברה ויכולת הוצאה לפועל
ניהול תקציבי פרסום ומדיה דיגיטלית
כניסה למערכות הפרסום למטרת אופטימיזציה שוטפת לפעילות המדיה
ניתוח תוצאות הפרסום והסקת מסקנות שוטפת למטרת אופטמיזצית מדיה ושיפור תוצאות מכירות
ניהול ספקי מדיה, בקרה ואנליזה
עבודה בשיתוף פעולה מול ממשקים פנימיים שיווק, מכירות, דאטה
יצירת סיכומים ומצגות
ידע והבנה בחוויית משתמש בנכסים הדיגיטליים של החברה (אתר ואפליקציה)
משרה ניהולית
בניית אסטרטגיית פרפורמנס וצמיחה לחברה ויכולת הוצאה לפועל
ניהול תקציבי פרסום ומדיה דיגיטלית
כניסה למערכות הפרסום למטרת אופטימיזציה שוטפת לפעילות המדיה
ניתוח תוצאות הפרסום והסקת מסקנות שוטפת למטרת אופטמיזצית מדיה ושיפור תוצאות מכירות
ניהול ספקי מדיה, בקרה ואנליזה
עבודה בשיתוף פעולה מול ממשקים פנימיים שיווק, מכירות, דאטה
יצירת סיכומים ומצגות
ידע והבנה בחוויית משתמש בנכסים הדיגיטליים של החברה (אתר ואפליקציה)
משרה ניהולית
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מדיה דיגיטלית Hands On
היכרות מעמיקה עם מערכות פרסום: גוגל, מטא, טיקטוק, DV, קנייה ישירה
ניסיון בניהול קמפיינים בפעילות Ecommerce מכר באתר ובאפליקציה
ניסיון בניתוח נתונים במערכות Google Analytics, Google Firebase, Appsflyer
יכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות מפעילויות שיווק עבור פעילות אופטימיזציה שוטפת של המדיה והנכסים הדיגיטליים
ידע בניתוח נתונים באמצעות Excel
בעל יכולת לעבוד בסביבת עבודה דינמית ולייצר תהליכים אפקטיביים להצלחה
יצירתיות
יחסי אנוש ועבודת צוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מדיה דיגיטלית Hands On
היכרות מעמיקה עם מערכות פרסום: גוגל, מטא, טיקטוק, DV, קנייה ישירה
ניסיון בניהול קמפיינים בפעילות Ecommerce מכר באתר ובאפליקציה
ניסיון בניתוח נתונים במערכות Google Analytics, Google Firebase, Appsflyer
יכולת ניתוח נתונים והסקת מסקנות מפעילויות שיווק עבור פעילות אופטימיזציה שוטפת של המדיה והנכסים הדיגיטליים
ידע בניתוח נתונים באמצעות Excel
בעל יכולת לעבוד בסביבת עבודה דינמית ולייצר תהליכים אפקטיביים להצלחה
יצירתיות
יחסי אנוש ועבודת צוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.