דרוש/ה מנהל /ת כספים.
היקף המשרה: 100% משרה
תיאור התפקיד:
מנהל הכספים של התאגיד אחראי על ניהול מערך הכספים של התאגיד וענייניו הכספיים, לרבות הנהלת חשבונות, חשבות שכר ובכלל זה יהא מנהל הכספים הסמכות המקצועית העליונה של התאגיד בנושאים הכלכליים והכספיים לרבות בקרה ויעוד הכספים, פיתוח מקורות הכנסה וכיו"ב.
עיקרי התפקיד:
1 הכנת תוכניות עבודה, תקציב, דו"חות כספיים ואחריות על תזרים המזומנים;
2 ניהול ההיבטים הכספיים ובכלל זה של מערך החוזים וההתקשרויות של החברה, מערך הבקרה העסקית, התפעולית והתקציבית ותחום הפיתוח העסקי ;
3 ניהול ההיבטים הכספיים ותמחור במכרזי החברה.;
4 הכנת הדו"חות הכספיים לסוגיהם וניהול הקשר עם רואי החשבון של החברה;
5 אחריות על דיווחים לרשויות;
6 אחריות לקביעת ויישום נוהלי עבודה בתחום הכספי;
7 ביצוע רישום כל הפעולות הכספיות של החברה וביצוע בפועל של הנהלת חשבונות של החברה;
8 הפקת תלושי שכר של עובדי החברה וניהול בפועל של מערך השכר בחברה;
9 אחריות לניהול גבייה ואכיפה;
10 אחריות לקביעת תנאים כספיים לביצוע התקשרויות ומדיניות תשלומים;
11 פיקוח ואחריות על נושא שכר ותנאי עבודה של עובדי החברה וכן תנאי התקשרות מול יועצים חיצוניים;
12 אישור וחתימה על מסמכים שיש בהם התחייבות כספית של החברה;
13 מתן חוות דעת בנוגע לעניינים להם השלכה על תקציב החברה הכנסותיה או הוצאותיה;
14 מתן חוות דעת וייעוץ כלכלי למנכ"ל החברה ולדירקטוריון החברה וועדותיה
תאריך הגשת המועמדות: 7.8.24 12:00.
היקף המשרה: 100% משרה
תיאור התפקיד:
מנהל הכספים של התאגיד אחראי על ניהול מערך הכספים של התאגיד וענייניו הכספיים, לרבות הנהלת חשבונות, חשבות שכר ובכלל זה יהא מנהל הכספים הסמכות המקצועית העליונה של התאגיד בנושאים הכלכליים והכספיים לרבות בקרה ויעוד הכספים, פיתוח מקורות הכנסה וכיו"ב.
עיקרי התפקיד:
1 הכנת תוכניות עבודה, תקציב, דו"חות כספיים ואחריות על תזרים המזומנים;
2 ניהול ההיבטים הכספיים ובכלל זה של מערך החוזים וההתקשרויות של החברה, מערך הבקרה העסקית, התפעולית והתקציבית ותחום הפיתוח העסקי ;
3 ניהול ההיבטים הכספיים ותמחור במכרזי החברה.;
4 הכנת הדו"חות הכספיים לסוגיהם וניהול הקשר עם רואי החשבון של החברה;
5 אחריות על דיווחים לרשויות;
6 אחריות לקביעת ויישום נוהלי עבודה בתחום הכספי;
7 ביצוע רישום כל הפעולות הכספיות של החברה וביצוע בפועל של הנהלת חשבונות של החברה;
8 הפקת תלושי שכר של עובדי החברה וניהול בפועל של מערך השכר בחברה;
9 אחריות לניהול גבייה ואכיפה;
10 אחריות לקביעת תנאים כספיים לביצוע התקשרויות ומדיניות תשלומים;
11 פיקוח ואחריות על נושא שכר ותנאי עבודה של עובדי החברה וכן תנאי התקשרות מול יועצים חיצוניים;
12 אישור וחתימה על מסמכים שיש בהם התחייבות כספית של החברה;
13 מתן חוות דעת בנוגע לעניינים להם השלכה על תקציב החברה הכנסותיה או הוצאותיה;
14 מתן חוות דעת וייעוץ כלכלי למנכ"ל החברה ולדירקטוריון החברה וועדותיה
תאריך הגשת המועמדות: 7.8.24 12:00.
דרישות:
תנאי הסף:
1. השכלה ודרישות מקצועיות:
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או בעל תעודת רו"ח בתוקף. או גזבר רשות מקומית אשר מכהן במועד פרסום תיאור תפקיד זה וכיהן לפחות חמש שנים ברציפות. מובהר כי מניין שנות הניסיון לעיל הוא בנוסף לתנאי הניסיון המקצועי, ואינו חופף לו.
2. דרישות ניסיון:
ניסיון מקצועי:
בעל ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום הכספים וניהול תקציב ובכלל זאת ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים:הכנת תקציב, ניהול תקציב, בקרת התקציב, ניהול מערכי גבייה או הכנת דו"חות כספיים, מתוכן שנתיים לפחות בגוף בעל תקציב שנתי של 7 מיליון לפחות.
בעל ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בניהול חשבונות בתאגידים בעלי מחזור כספים דומה.
בעל ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בחשבות שכר בתאגידים בעלי מחזור כספי דומה.
ניסיון ניהולי:
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
1 שפות – עברית וערבית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור).
2 ניסיון בשימוש במערכות ממוחשבות בתחום הניהול הכספי.
3 היכרות עם יישומי מחשב ותוכנות OFFICE
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
1 יכולות ארגון, תיאום ובקרה.
2 עבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך.
3 יחסי אנוש טובים וייצוגיות מול קבלנים ספקים, תושבים, בעלי עסקים.
4 יכולת עבודה בשטח.
5 יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ.
6 כושר הבעה בכתב ובע"פ.
7 יכולת לעבוד באופן עצמאי.
8 קפדנות ודייקנות בביצוע. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תנאי הסף:
1. השכלה ודרישות מקצועיות:
בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או בעל תעודת רו"ח בתוקף. או גזבר רשות מקומית אשר מכהן במועד פרסום תיאור תפקיד זה וכיהן לפחות חמש שנים ברציפות. מובהר כי מניין שנות הניסיון לעיל הוא בנוסף לתנאי הניסיון המקצועי, ואינו חופף לו.
2. דרישות ניסיון:
ניסיון מקצועי:
בעל ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתחום הכספים וניהול תקציב ובכלל זאת ניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים:הכנת תקציב, ניהול תקציב, בקרת התקציב, ניהול מערכי גבייה או הכנת דו"חות כספיים, מתוכן שנתיים לפחות בגוף בעל תקציב שנתי של 7 מיליון לפחות.
בעל ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בניהול חשבונות בתאגידים בעלי מחזור כספים דומה.
בעל ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בחשבות שכר בתאגידים בעלי מחזור כספי דומה.
ניסיון ניהולי:
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
1 שפות – עברית וערבית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור).
2 ניסיון בשימוש במערכות ממוחשבות בתחום הניהול הכספי.
3 היכרות עם יישומי מחשב ותוכנות OFFICE
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
1 יכולות ארגון, תיאום ובקרה.
2 עבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך.
3 יחסי אנוש טובים וייצוגיות מול קבלנים ספקים, תושבים, בעלי עסקים.
4 יכולת עבודה בשטח.
5 יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ.
6 כושר הבעה בכתב ובע"פ.
7 יכולת לעבוד באופן עצמאי.
8 קפדנות ודייקנות בביצוע. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.