פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
The Office Manager is responsible for overseeing the daily operations of the office, ensuring a smooth workflow, maintaining office efficiency, and fostering a productive work environment. This role involves managing administrative tasks, coordinating office activities, and providing support to staff .

What will you do:
Office Administration:
* Oversee general office operations and procedures.
* Manage office supplies inventory and place orders as necessary.
* Ensure the office environment is well-organized, clean, and safe.
* Handle incoming and outgoing correspondence, including emails, phone calls, and mail.
* Maintain office equipment and arrange for repairs when necessary. Staff Support:
* Provide administrative support to staff and management.
* Assist in onboarding new employees and organizing training sessions.
* Manage schedules and appointments for executives and senior staff.
* Coordinate meetings, conferences, and company events.

Requirements:
* Proven experience as an Office Manager or in a similar administrative role.
* Proficiency in MS Office (Word, Excel, PowerPoint) and office management software.
* Excellent organizational and time management skills.
* Strong written and verbal communication skills.
* Ability to multitask and prioritize tasks effectively.

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
מחפשים את הכוכבת הבאה שתצטרף אלינו! אם את מסודרת, אוהבת לתכנן ולארגן, ומחפשת את הצעד הראשון שלך בעולם האדמיניסטרציה מקומך ...
IPN ENERGY
דוברי שפות
מודיעין
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה חדשה בתחום השנאים דרוש/ה מזכיר/ה אדמיניסטרטיבית שתהיה אחראית על כל תחומי האדמיניסטרציה ותספק תמיכה שוטפת למנכ"ל.המשרה כוללת ניהול יומן, ...
- חסוי -
דוברי שפות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מובילה בתחום הטכנולוגיות דרוש /ה מנהל/ת משרד , משרה מלאה בימי א'-ה' בין השעות 8:30-17:30.התפקיד כולל מתן שירותי משרד ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are seeking a motivated and passionate temporary Office Manager to join our team. This role focuses on enhancing employee ...
פורסם לפני יותר מחודש
Full time, Sunday-Thursday 10-18willingness to work overtime if necessary Manage the "day-to-day" office routines, ensure smooth operation of office inventory, ...
דוברי שפות
קדימה צורן
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש /ה מנהל /ת משרד ומזכירת מנכ"ל. ניהול שוטף של המשרד, התנהלות שוטפת מול מנכ"ל.ימים א'-ה'.שעות 08:00-17:00 (ניתנת אפשרות ל-09:00-18:00). דרישות: שליטה מלאה ביישומי ...
טירת כרמל
פורסם לפני יותר מחודש
– ניהול כולל של המשרד והאדמיניסטרציה– אחריות על תהליכים אדמיניסטרטיביים ולוגיסטיים– ניהול יומנים, תיאום פגישות וארגון אירועים– טיפול בתכתובות, שיחות ...
זמנית
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
במסגרת התפקיד: מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לקבוצה ולמנהלה הבנה של צרכי הקבוצה ותמיכה בחברי הקבוצה ובמנהל הקבוצה. ניהול ותיחזוק רשומות ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש תיאום פגישות בהייטק בר"ג צמוד לרכבת.משרה מלאה. דרישות: מנוסים במכירות טלפוניות- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for a Onboarding Project Manager.As a Client Onboarding Project Manager you will be responsible for onboarding implementation ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are 365Scores , a developer and operator of online products for sports fans around the world. We have a ...
פורסם לפני יותר מחודש
DealHub is a dynamic, global and fast-growing high tech company, specializing in innovative sales engagement and CPQ solutions. We are ...
שדרות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל לחברה צומחת ומובילה! אחריות על ניהול יומיומי של משרד המנכ"ל, תיאום פגישות, ניהול לו"ז, הכנת חומרים לישיבות, ...
דוברי שפות
קריות
פורסם לפני יותר מחודש
מוקד בוטיק שווה.37 שח לשעה.לפני אחלה בונוסים.לא מכירות רק תאום פגישות.תשלחו פרטים לווצאפ עם קורות חיים ואולי כבר השבוע תהיו ...
הצגת משרות נוספות