פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
Lumissil Microsystems is a technology leader with worldwide offices that designs, develops and markets high performance circuits for the Automotive and the Communication industries. We target high-growth markets with our cost-effective, high-quality semiconductor products and seek to build long-term relationships with our customers. Lumissil is growing and seeking for excellent people with a passion and vision to make a difference. We are ambitious and passionate about technology. If you want to excel, innovate, and grow in an exciting environment, build new skills and learn from top professionals – then come join us! Join our great minds, ground breaking technology and awesome team spirit. We are seeking for an Office Front Desk Administrator to join our great team. About The Position · Office front desk administrator, working hours: 08:00-17:00. · Responsible for company reception, warmly greet visitors to our facility. · Office administration and support processes and procedures. · Help schedule meetings and conference calls, answer calls. · Point person for maintenance, supplies, equipment, bills, office emergencies etc. · Support the corporate functions like finance/ operations etc. · Research and books flights, ground transportation and hotel accommodations for business trips, and provide travelers with directions and destination information. Also, communicate with relevant travel agencies to produce travel itineraries. · Act as a liaison with vendors, service providers (cleaning, phones, car leasing, internet etc.). · Handling the day to day employee inquiries. · Performing other relevant duties when needed.

Requirements:
To perform this job successfully, an individual must be able to perform each essential duty satisfactorily. The requirements listed below are representative, but not limited to the knowledge, skill, and/or ability required: · Experience as an office administrator. · College degree in related field – advantage. · Proven knowledge of office management responsibilities, systems and procedures. · Proven Experience with organizing travel arrangements for business trips. · Good written and verbal communication skills, and a people person. · Proficient in MS Office (word, excel, PowerPoint). · High level of English. · Ability to keep up and adapt to the needs of a fast paced working environment. · High attention to details and problem solving skills. · High level of maturity, reliability and discretion: you will entrust with confidential matters. · Ability to get things done, ability to multi-task and prioritize projects.

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
רעננה
פורסם לפני יותר מחודש
לקרן הון סיכון מובילה דרוש/ה עוזר/ת אישית לשותף מנהל מחפשים עוזר/ת אישית בכיר/ה ומנוסה שביצע/ה תפקידים כאלו לגורמים בכיר/ה מאוד ...
Teva Pharmaceuticals
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
Job Description This position is responsible for all administrative support to the assigned departments.   Essential functions include: General administrative ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
חברת החזרי מס מובילה ברחובות מגייסת אנשי שירות ובק אופיסשכר גבוה, בונוס התמדהמשמרת 9:00-17:00 בימים ראשון עד חמישי ללא שישי ...
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת מובילה בתחום הסיעוד והבריאות, דרוש /ה פקידת שירות לקוחות ואדמיניסטרציה לסניף ירושלים הכשרה תינתן על ידי החברה!!!!התפקיד כולל:שיבוץ והתאמת ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
Software Company with office in Har Hotzvim is looking for an Office Manager with HR experience for its growing team. ...
קבוצת Aman
דוברי שפות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לקבוצת אמן בפתח תקווה דרוש.ה רכז.ת אדמיניסטרציה ותפעול ביצוע דוחות אקסל ע"י איסוף נתוני שכר, חשבוניות וניתוח נתוניםהתנהלות ועבודה שוטפת ...
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד בתל אביב-יפו דרושה מזכירה עם ניסיון בהנהלת חשבונות.– ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעול שוטף של המשרד– ניהול יומנים-מענה לטלפונים-אירוח לקוחות-טיפול בחשבונות ...
באר שבע
פורסם לפני יותר מחודש
דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד ממשלתי.מענה טלפוני ללקוחות שפונים דרך האתר הממשלתי GOV. ללא ימי שישי ושבת. שכר מתגמל + פרמיה ...
סלקום
משמרותעבודה מהבית
זכרון יעקב / בנימינהחיפהטבריהיוקנעם / רמת ישיעכו / נהריהפרדס חנה כרכורקריות
פורסם לפני יותר מחודש
אנחנו מחפשים נציגי /ות שירות למוקד הטלפוני שלנו בחיפה ואתם מרוויחים מענק בסך 10,000 ש"ח שיינתן ב2 פעימות:5,000 ש"ח לאחר ...
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
הזדמנות להתברג בחברת נדל"ן מובילה בפ"ת!חצי משרה.דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי /ת בשילוב עם עבודה שיווקית ומעניינת. שכר מתגמל למתאימים.תיאור התפקיד:שיווק דירות ...
רהיטי הסיטי בעמ
פורסם לפני יותר מחודש
לרהיטי הסיטי דרושים נציג/ה לשירות הלקוחות המשרה ממוקמת באשדוד במשרד חדש ויוקרתיאצלנו תהנו מסביבת עבודה נעימה, תנאי שכר טובים, תנאים ...
פורסם לפני יותר מחודש
למשרד אדריכלים גדול, איכותי ודינמי בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ה, בכפיפות למנהלת המשרד (ישיבה בעמדת הקבלה). במסגרת התפקיד:– מענה לטלפונים– קביעת פגישות ...
פורסם לפני יותר מחודש
לארגון רפואי מוביל ברמת החייל דרוש /ה נציג/ת בק אופיס משרה מלאה: א-ה משמרת בוקר 8:00-16:00משמרת צהריים 11:00-19:00 שכר גבוה ...
תמורה סוכנות לביטוח
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןפתח תקווהראש העין
פורסם לפני יותר מחודש
תמורה סוכנות לביטוח מגייסת לשורותיה מתאמ/ת פגישות ניהול יומנים ללא מכירות המשרה כוללת ניהול יומנים וקביעת פגישות עם לקוחות.אנו מציעים ...
הצגת משרות נוספות