פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
Massivit 3D, the leading provider of large-format high-throughput 3D printers, is dedicated to revolutionizing the manufacturing industry through cutting-edge technologies. Our innovative solutions empower businesses to create complex designs and prototypes with speed, accuracy, and efficiency. As a global leader in 3D printing, we are committed to providing exceptional customer service and support to our clients worldwide We are seeking a highly motivated and experienced IL Service Team Leader to lead and optimize our customer service operations on a global scale. The successful candidate will be responsible for overseeing the customer service team, ensuring the highest level of customer satisfaction, and implementing effective strategies to enhance customer support processes. Responsibilities:
* Develop and execute global customer service strategies and policies to ensure excellent customer satisfaction and retention.
* Lead, mentor, and motivate a team of customer service representatives located in Israel and indirect management of Service representatives in the different regions.
* Establish key performance indicators (KPIs) to monitor and improve customer service performance.
* Collaborate with cross-functional teams to provide valuable customer feedback and insights.
* Analyze customer service metrics and trends to identify areas for improvement and implement necessary changes to enhance service quality.
* Develop and maintain strong relationships with key customers and handle escalations promptly to ensure swift resolution.
* Implement training programs to enhance the skills and knowledge of customer service representatives, ensuring they deliver exceptional support to customers.
* Monitor customer satisfaction levels through surveys, feedback, and other relevant methods, and develop action plans to address any issues.
* Develop and manage the customer service budget effectively, ensuring optimal resource allocation.

Requirements:
* Proven experience (5+ years) in customer service management, preferably in a multidisciplinary/capital equipment company.
* Manage escalations in Tier 3 level
* Ability to be hands on and to troubleshoot technical issues and provide effective solutions to customers, Problem-solving drive, and can-do approach.
* Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build strong relationships with customers and internal stakeholders.
* Proven experience in developing and implementing customer service strategies and policies.
* Strong analytical skills, with the ability to analyze data, identify trends, and make data-driven decisions.
* Ability to handle escalations and resolve customer issues promptly and effectively.
* Strong organizational and time management skills, with the ability to prioritize tasks and meet deadlines in a fast-paced environment.
* Demonstrated technical knowledge. Understanding of 3D printing technologies, including hardware, software, and materials is highly desirable.

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפותלדוברי שפותמשמרותפרילנס
אילתאשדודבאר שבעחיפהנתניהראשון לציון
פורסם לפני 2 שבועות
רעב/ה להצלחה ולהרוויח כסף? תמיד רצית להיות הבוס של עצמך? מקומך איתנו! בואו לעבוד מהבית בתחום התיירות והנופש! – מה ...
יהב לוגיסטיקה
דוברי שפות
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני 4 שבועות
לחברת הפצה בחולון נציג/ת שירות לקוחות ימים א-ה מענה דיגיטלי + טלפונימתן פתרון בעיות בשטח
דוברי שפות
פורסם לפני חודש 1
דרוש/ה מנהל /ת תיקי לקוחות לניהול קשרי לקוחות קיימים ופיתוח תיקי לקוחות חדשים. התפקיד כולל אחריות הלקוחות, ניהול משא ומתן ...
פתח תקווה
פורסם לפני חודש 1
לחברת ביטוח מובילה היושבת בפתח תקוה דרוש/ה ראש/ת צוות אנליזה במסגרת התפקיד יהיה אחראי להובלת צוות מנתחי נתונים, על מנת ...
לדוברי שפותמשמרות
אילת
פורסם לפני חודש 1
לדינמיקה, רשת חנויות הסלולר המובילה בישראל מקבוצת סלקום דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה לאילתאנחנו מציעים לכם גיוס מהיר, אישי ונוח עם ...
פורסם לפני 2 חודשים
the worlds largest content recommendation platform, is hiring a Content Moderation Strategy Team ManagerAre you a natural leader whos passionate ...
פורסם לפני יותר מחודש
This is your opportunity to get on the rocket ship and join a company that is building a cutting-edge enterprise ...
- חסוי -
זכרון יעקב / בנימינהחיפהטבריהיוקנעם / רמת ישיעכו / נהריהפרדס חנה כרכורקריות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל/ת מערך לקוחות.– תנאים מעולים.– העבודה בחיפה.– לפרטים – segev@7724.co.il
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מובילה בתחום השירות למוצרי חשמלדרוש מתקין עם ידע טכני, רקע במכירות ורצון לעשות המון כסףשכר מתגמל רכב צמוד ואווירה ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה רפרנט/ית מחלקת התקנות ניהול ותיאום פעולות התקנה מול לקוחות, ספקים וצוותי התקנה. קביעת מועדי התקנה מול לקוחות. תיאום לוגיסטי ...
היברידי
פורסם לפני יותר מחודש
פתרונות סיסטמטיקס לתחום ההדפסה התלת מימדית השולחנית (Desktop 3D Printing) מאפשרים לתכנן ולייצר מודלים, אבי טיפוס ויזואליים ופיסיים והדמיות פיסיות ...
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
Provide excellent & differentiated tech support to our partnersLeading Technical Support on various productsResolving customer problems; identifying trends & weak ...
פורסם לפני יותר מחודש
מרכז הספורט באוניברסיטת תל אביב דרוש/ה מנהל /ת חוויית לקוח ושירות לקוחותאחריות לניהול חווית הלקוח בכלל נקודות הממשק עם לקוחות ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל /ת צוות שירות לקוחותתיאור התפקיד: ניהול צוות נציגי/ות שירותבנייה והובלת תהליכי עבודה, בקרה על איכות ותפוקות עבודהטיפול בפניות ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל /ת שירות לקוחות בחברה ממוקמת צמוד לתחנת רכבת סבידור ברמת גן, תפקידך יכלול את ניהול צוות של 3 ...
הצגת משרות נוספות