* אחריות על שיפור מתמיד של חווית הלקוח בכל נקודות המגע
* שמירה על תקשורת שוטפת עם השותפים העסקיים – הבנה צרכים, אתגרים והזדמנויות
* גיבוש מסע לקוח יעיל ואפקטיבי, תוך התמקדות בצרכים ובציפיות של הלקוחות
* זיהוי מגמות ודפוסים במשוב הלקוחות וגיבוש הצעות לשיפורים אסטרטגיים
* פיתוח מדדים ושיטות בקרה למדידת יעילות תהליכי חווית הלקוח.
* ניטור שביעות הרצון והמעורבות של הלקוחות
* עבודה צמודה עם מחלקות שונות בחברה, כגון שיווק, מכירות, שירות לקוחות ופיתוח עסקי.
המשרה ממוקמת בבורסה רמת , קו רכבת
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד ומתאימה לא.נשים עם מוגבלות