פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
The Office Coordinator will be based between our three offices,, located in Tel Aviv and located in Ramat Gan.
This position oversees the daily activities needed to ensure a functional, efficient, safe and desirable working environment for employees and takes ownership of all aspects related to our day-to-day office operation & budget.
What You'll Do:
Maintain the office condition and arrange necessary repairs liaise with building management, provide access to building & external contractors. POC for security & IT also providing access for their contractors
Organize office operations and procedures maintain office guide & internal facilities platform page, ensure all health and safety guidance is followed, serve as POC for internal & external fire department.
Health & Safety POC for auditor on local requirements, engaging with vendors for costs & works, completing required assessments & keeping all logs up to date
Support procurement and manage new contract and price negotiations with office vendors and service providers
Support IT & security in their onboarding of new employees
Partner with the HRBP on annual welfare plan and activities
Assist the HRBP with coordination and execution of company events, toasts, birthday & holidays gifts etc. Support with arrangements & logistics
Work hand in hand with the managers and employees to optimize the work environment for the different teams and needs
Manage external vendors (cleaning, food and beverage, delivery services, parking, etc.)
Purchase equipment
Initiate and execute actions to continuously improve the work environment and strengthen the sense of community among employees and team members
Ensure that all items are invoiced and paid on time
Provide general administrative support to the Management team
Coordinate with IT & security departments on their needs for the office
Provide general support to visitors
Coordinate office activities and operations to secure efficiency and compliance to company policies
Address employees queries regarding office management issues using our ticketing platform
Manage correspondence

Requirements:
Proven office operational or administrative experience
Ability to work in a fast-paced, high-pressure environment
Excellent time management skills and ability to multi-task and prioritize work
Will go above and beyond with a positive attitude, patience and love for people
Attention to detail and problem-solving skills in a dynamic environment
Highly proactive and ability to execute projects from start to finish
High interpersonal and written communication skills
Strong organization and planning skills
Proficiency in MS Office
High level of written and verbal English

This position is open to all candidates.
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפותלדוברי שפותמשמרות
חיפהטירת כרמל
פורסם לפני 3 שבועות
בואו לככב, אנחנו מחפשים נציגי /ות שירות למוקד הטלפוני שלנוהתפקיד כולל קבלת שיחות וביצוע שיחות יזומות ללקוחות,מענה ללקוחות הפרטיים של ...
פורסם לפני יותר מחודש
העבודה הינה מגוונת ודינאמית והיא כוללת:* מתן שירות לסגל אקדמי ומענה לפניות השוטפות כגון: מתן מידע בנוגע לקורסים, שכר מרצים ועוזרי הוראה ...
פורסם לפני יותר מחודש
התפקיד כולל קבלת קהל, הזנת נתונים במחשב, תיאום תורים ומענה טלפוני למטופלים – הכל תוך שמירה על סביבה סביבת עבודה ...
Mobileye
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
The positionMobileye, a global high-tech company listed on NASDAQ in the automotive sector, is seeking a proactive and experienced Chief ...
דוברי שפות
פתח תקווהראש העיןרעננה
פורסם לפני יותר מחודש
A technology company looking for an HR admin job description:Worked in a HR shared services environment.Should have basic HR operations ...
דוברי שפות
קיסריה
פורסם לפני יותר מחודש
Keeping the lab organized and neatWiring cables as needed for various projects and setupsArranging and organizing attenuators, transceivers, PSUs, cables, ...
- חסוי -
אזור השרוןהרצליה / רמת השרוןחולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש מלגזה לעבודה בחברה וותיקה מאוד למסחר ושיווק של מוצרי בנייה במרכז ת"ארישיון מלגזה בתוקף.ניסיון קודם בעבודה עם מלגזה (ניסיון ...
פורסם לפני יותר מחודש
We are a global, multi-national company, looking for an Office Manager (part time, 50%), who wants to join our office ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש מתאם שירות לחטיבת העגורניםקבלת וניהול קריאות שירות:קבלת קריאות שירות מלקוחות, רישומן והטמעתן במערכת ה- ERP של הארגון (יתרון לניסיון ...
באר יעקב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה בינלאומית בתחום הבנייה, דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים בתחום מגדלי המגורים.במסגרת התפקיד: ניהול פרויקטים בשטח, בתחום מגדלי מגורים.  תנאים מעולים למתאים/ה, ...
פורסם לפני יותר מחודש
– תיאום תהליך הגיוס מהפרסום ועד לקליטה.– איתור, מיון וראיון מועמדים למגוון תפקידים בחברה.– שיתוף פעולה עם מנהלים להבנת צרכי ...
פורסם לפני יותר מחודש
דרוש/ה מנהל /ת תחום לביקורת פנים.מהות התפקיד:ביצוע ביקורת פנימית בכלל תחומי פעילות החברה לרבות, גיבוש תוכנית ביקורת, עריכת הביקורת, כתיבה, ...
מגדל העמקעפולה
פורסם לפני יותר מחודש
למפעל מוביל בתחומו באזור העמקים דרוש/ה מתאם/ת אריזות רב תחומי דרישות: אנגלית רמה גבוהה (כתיבה וקריאה) – חובהיכולת ניהול פרויקטים ...
הצגת משרות נוספות