פורסם לפני יותר מחודש
פורסמה ברשת
We are looking for a talented Technical Support Specialist.
The Technical Support specialist is expected to be an expert of all our supported products, understand them in-depth and take ownership of issues raised by customers, as well as by internal teams. You will need to understand our integration and detect customer issues. You will research, resolve and provide technical solutions, and work closely with the R&D. You will solve product gaps through new integrations to increase usage and satisfaction, while improving our products through integrated solutions and ease of onboarding. You must be a curious, diligent, innovative, problem solver. A team player with a strong motivation to succeed.
What youll be doing:
Act as the technical expert to help our clients achieve their goals and leverage their existing partnerships collaborating with us.
Collaborate with product managers on building the business case and impact product roadmap for new integrations.
Work in conjunction with Customer Success and Partner Marketing to ensure client facing teams are best equipped to leverage new integrations.
Analyze clients requirements from technical and functional perspectives and fit solutions by having a deep understanding of our system and products capabilities.
Build, monitor, and execute joint integration project plans with clients.
Work closely with enterprise clients and provide end-to-end support during their onboarding process.
Support Sales and Account Management efforts (presales and post-sales) for our highly strategic merchants as a technical subject matter expert.
Own public-facing SDKs, APIs, integration guides, and support documents.
Initiate and take part in designing and improving processes, tools, features, and products.

Requirements:
BSc in computer science/engineering (or equivalent) A Big Plus!
2+ years of hands-on experience in one of the following positions: SW engineer, field engineering, integrations engineer, technical account manager, solution architect/ systems analyst.
Experience in leading on-site customer facing global integration projects (involving Client-Server, Server-Server integrations) including internal and external stakeholders from R&D and Product Management teams.
Proven technical experience with capability to read and understand code (Java/HTML/JS/etc.).
Experience with large-scale production services and databases SQL, NoSQL, KQL.
Excellent written and verbal communication and presentation skills including demonstrated experience communicating technical information.
Ability to manage A to Z the entire integration process, from initial identification of value, integration development, release and go to market.
An independent, self-starter, with a can-do approach.
Familiarity with the Shopify, BigCommerce, Magento and Salesforce ecosystems advantage
Experience in Payments Ecommerce or SAAS company, within a customer or partner facing role advantage.
Superb English writing and communication skills
Prior B2B SaaS experience advantage.

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
דוברי שפות
פורסם לפני 2 חודשים
DealHub provides a leading solution to streamline quote-to-revenue processes. We provide our customers with full onboarding and implementation processes and ...
דוברי שפות
נתניהרעננה
פורסם לפני יותר מחודש
לאלביט חטיבת תקשוב וסייבר דרוש.ה מנהל.ת חדשנות ושיפור תהליכים באיכותבמסגרת התפקיד, הובלת תהליכי עבודה מתקדמים בעולם האיכות, תוך שילוב כלים ...
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה העוסקת באינטגרציה של פתרונות לתשתיות IT. לחטיבת הטכנולוגיה שלנו דרוש.ה איש.ת תמיכה טכנית עבור תמיכה בתקלות חומרה ותוכנה למגוון ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We're seeking a passionate and experienced Partners Development Associate to join our dynamic team. The Partners Development Associate will be ...
יהב לוגיסטיקה
דוברי שפות
חולון / בת יםיבנהלוד / רמלהראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת הפצה בחולון נציג/ת שירות לקוחות ימים א-ה מענה דיגיטלי + טלפונימתן פתרון בעיות בשטח
דוברי שפות
רעננה
פורסם לפני יותר מחודש
Were looking for a Project Manager and System Analyst to join our growing Professional Services Team and to play a ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
We are a leading SaaS company in the cyber security field, is seeking a Technical Support Specialist to join our ...
פריוריטי סופטוור בעמ
דוברי שפות
חיפהיוקנעם / רמת ישיעכו / נהריהקריות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת Priority Hospitality, סייט נשר (חיפה) המספקת פתרונות תוכנה לניהול עסקים בתחום המלונאידרוש/ה איש/ת תמיכה והדרכה.* ניהול הקשר עם הלקוח ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לחברת תוכנה המפתחת מערכות לניהול המשאב האנושי בארגון (נוכחות, שכר, משאבי אנוש…)דרוש/ה חשב/ת שכר למתן שירות ותמיכה ללקוחות החברה (חשבי ...
דוברי שפות
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודש
We are looking for an excellent and motivated Priority Developer to join our Information Systems team.The Priority Developer will be ...
CALANIT by one
דוברי שפות
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לארגון גלובלי גדול בהרצליה אנחנו מגייסים תומך HDפתיחה וסגירה של קריאות / תקלותתמיכה וטיפול  בVC חדרי ישיבותעבודה באתרי החברה ע"פ ...
דוברי שפות
פורסם לפני יותר מחודש
לארגון גדול בתל אביב דרוש/ה עובד/ת תמיכה טכנית במסגרת התפקיד:* מתן תמיכה טכנית לעובדי הארגון* מתן תמיכה ביישומי אופיס ותוכנות ...
פורסם לפני יותר מחודש
The positionYou will be part of Mobileye's REM department. Mobileye’s Road Experience Management (REM) is an end-to-end mapping and localization ...
קורן טק טכנולוגיות
אזור השרוןהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןנתניהפתח תקווהראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודש
לחברה מולטידיסיפלינרית במרכז הארץ דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים בתחום תקשורת וIT .במסגרת התפקיד:– הקמת תשתיות IT, פיתוח, פיקוח על כל שלבי ...
הצגת משרות נוספות