כדי לראות תפקידים מתאימים עליך להוסיף כישורים בפרופיל האישי במערכת COB.
ההרשמה והשימוש חינם!
מעולה, רוצה להירשם
Back Office|Back Office / בק אופיס|אדמיניסטרציה|כספים וכלכלה|מזכירות / פקידות|מזכירות בכירה|מכירות|מנהל אדמיניסטרטיבי|מנהל/ת חשבונות 1+2|מנהל/ת חשבונות סוג 3|ניהול משרד|עוזר אישי|פקידות קבלה
נתניה
פורסם לפני יותר מחודשיים
פורסמה ברשת
Responsibilities:
Manage office operations and provide admin support to employees.
Maintain office procedures for equipment, supplies, food, and cleaning.
Handle tasks related to operations, logistics, and facilities (e.g., cars, parking, shipments, travel).
Support HR with welfare activities, gifts, happy hours, onboarding, and offboarding.
Serve as the point of contact for office vendors and service providers.
Ensure a positive daily experience for employees.
Maintain a healthy, safe, and secure work environment.
Assist visiting guests.
Support the finance department with admin tasks.
Assist management with schedules and communications.

Requirements:
Qualifications:
1. Minimum 2 years in a similar role (e.g., office manager, office administrator, logistics coordinator) in a high-tech company.
2. Fluent in Hebrew (native) and English.
3. Experience in facilities management, including office renovations and transitions (advantageous).
4. Strong organizational and planning skills.
5. Ability to manage multiple tasks and assignments efficiently.
6. Proficient in Microsoft Office.
7. Certification – הנהח"ש 1+2,3 – Advantage

Personal Qualities:
*Positive and attentive
*Problem solver
*Self-managed
*Initiative and visionary
*Responsible
*Detail-oriented
*Efficient

** On site position

This position is open to all candidates.
מידת ההתאמה שלי לתפקיד
התאמה למשרה
התאמתך לתפקיד מחושבת על פי כישורך (כפי שסיפרת לנו עליהם) מול דרישות המעסיק - אין בכך כדי להעיד על קבלתך לעבודה (זה יחליט המעסיק)
כישורים חסרים
משרות חדשות במערכת שיכולות לעניין אותך
חדרהכרמיאלנתניהראשון לציון
פורסם לפני יותר מחודשיים
הצטרפ/י אלינו! אנו חברה חדשנית בתחום אבטחת מידע, סייבר ותקשורת, מגייסים מנהל/ת אדמניסטרטיבית מקצועי/ת, מסודרת ובעל/ת ראש גדול לניהול כלל הפעילות ...
פתח תקווה
פורסם לפני יותר מחודשיים
דרושה רפרנטית שירות לקוחות לחברה הפצה ארצית בעיר פתח תקווה. שעות 8-16. ללא ימי שישי חברה משפחתית גדול, צומחת. שכר ...
רעננה
פורסם לפני יותר מחודשיים
Your role as an Operations Coordinator will involve coordinating activities and information flow between the local team and teams from ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
לרשת בתי ספר לנהיגה בכפר סבא דרוש/ה פקיד/ה לניהול המשרד.העבודה כוללת:מענה למתעניינים בלימודי הנהיגה וקליטתם.שירות לקוחות.שירות למורי בית הספר.אדמינסטרציה.מראשון עד ...
קומפאי טכנולוגיות
אזור השרוןאילתאשקלוןבאר שבעדימונה / ערד / ים המלחהוד השרוןהרצליה / רמת השרוןחדרהחולון / בת יםיבנהלוד / רמלהמודיעיןמעלה אדומיםנתניהפתח תקווהקרית גת / קרית מלאכיראש העיןראשון לציוןרחובות / נס ציונה/ גדרהתל אביב
פורסם לפני יותר מחודשיים
לארגון מוביל דרוש/ה ראש צוות תקשורת ואבטחת מידעתפקיד ניהולי מאתגריושבים ברמת-גן צמוד לרכבת
הילתי ישראל
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודשיים
לחברת הילתי ישראל דרוש/ה מנהל/ת לחנות HILTI פתח תקווה הילתי הינה חברה גלובאלית, עם כ35,000 עובדים ברחבי העולם ופריסה ב120 ...
אורשייד מערכות בקרת אור יום
חולון / בת יםלוד / רמלהמודיעיןפתח תקווהראש העיןראשון לציוןתל אביב
פורסם לפני יותר מחודשיים
ניהול לו"ז צוות טכנאים ואנשי שטחתיאום ימי עבודה לצוותי קבלניםמתן מענה לדיירים ולקוחותמעקב אחר התקדמות בפרויקטים וגבייה מלקוחות
יבנה
פורסם לפני יותר מחודשיים
משרה מלאה 9:00 -18:00, א'-ה', במשרדי החברה הגדולה ביותר להחזרי מס בישראל! תפקדי המשרה:התנהלות מול ספקי החברה, עבודה מול מערכות ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
ION Asset Management, an Asset Management Company located in Herzliya Pituach with 40 employees, is currently looking for an Office ...
נתניה
פורסם לפני יותר מחודשיים
Responsibilities: Manage office operations and provide admin support to employees.Maintain office procedures for equipment, supplies, food, and cleaning.Handle tasks related ...
נתניהראש העין
פורסם לפני יותר מחודשיים
פקידת גבייה ובק אופיס לחברה בינלאומית אחריות על ניהול תהליכי הגבייה של החברהתמיכת בק אופיס ואדמיניסטרציה במשרד מחלקת הכספים יכולת ...
אזור מרכז - גוש דן
פורסם לפני יותר מחודשיים
דרוש מנהל פעילות של מפעל בדרום.[המפעל מונה כ-26 עובדים.שכר גבוה במיוחד.* יש לשלוח קו"ח בציון שם המשרה. דרישות: 1. השכלה ...
זמנית
פורסם לפני יותר מחודשיים
Required Office Admin (Maternity leave replacement) The Office Admin serves as a CEO assistant, including providing support in his daily ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
למשרד עורכי דין בת"א דרוש/ה מנהל/ת משרד וקבלה.משרה מלאה בימים א-ה [ללא ימי שישי].במסגרת התפקיד:ניהול שוטף של המשרד ושל עמדת ...
פורסם לפני יותר מחודשיים
We are looking for a Senior Windows Internals Software Engineer for our Tel Aviv R&D center. You will be part ...
הצגת משרות נוספות
שימו לב: זה טווח השכר הממוצע לסוג תפקיד בשוק רק המעסיק יקבע את השכר בפועל.
בחירת כישורים
סמן את הכישורים שיש לכם
הצג את פרטי הכישורים שלך במהירות למעסיקים על ידי מילוי פרטים
הוספת כישורים נוספים שלהערכתם יכולים גם להתאים למשרה זאת