דרוש/ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי/ת לניהול משרד בחברה מובילה בתחומה. התפקיד כולל אחריות על ניהול יומן, ארגון פגישות וישיבות, הכנת מצגות ומסמכים ב-Office 365 ו- SharePoint. המועמד/ת יעסוק/תעסוק במגוון מטלות ניהוליות ואדמיניסטרטיביות הכוללות ניהול סדר יום, לוחות זמנים ומעקב אחר ביצוע מטלות.העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
ניסיון של 1-2 שנים בתפקיד מנהל /ת משרד
שליטה מלאה ב-Office 365, SharePoint
יכולת ארגון פגישות, ישיבות וניהול סדר יום
ניסיון בהכנת מצגות ומסמכים
יתרון לבעלי ניסיון בניהול משרד, ניהול סדר יום ומעקב אחר ביצוע מטלות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון של 1-2 שנים בתפקיד מנהל /ת משרד
שליטה מלאה ב-Office 365, SharePoint
יכולת ארגון פגישות, ישיבות וניהול סדר יום
ניסיון בהכנת מצגות ומסמכים
יתרון לבעלי ניסיון בניהול משרד, ניהול סדר יום ומעקב אחר ביצוע מטלות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.