הובלת פרויקטים שונים בעולמות חוויות הלקוח בערוצים הדיגיטליים בניית תהליכי עבודה תוך בקרה הטמעה ושיפור הצרכים העולים מהשטח במטרה לייעל ולשפר את התמיכה המקצועית והתאמת פתרונות המיטביים לצרכים בחינה, ניתוח, ויישום מדיניות והנחיות עבודה שיפור תהליכי עבודה קיימים תוך הסתכלות רחבה על חווית הלקוח בכל השלבים בניית מסעות לקוח
דרישות:
ניסיון ניהולי ממוקדי / מרכזי שירות לקוחות – חובה הבנה בערוצים דיגיטליים בעולמות השירות – חובה שליטה ב-Excel – חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
ניסיון ניהולי ממוקדי / מרכזי שירות לקוחות – חובה הבנה בערוצים דיגיטליים בעולמות השירות – חובה שליטה ב-Excel – חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.