לחברה המפתחת פתרונות רובוטיקה אוטונומית, דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואדמיניסטרציה.
התפקיד כולל בין השאר:
אחריות על תפקודה השוטף של החברה מבחינה אדמיניסטרטיבית-תפעולית
* ביצוע בקרת כניסה קבלת אורחים, רישום אורחים וניהול אישורי כניסה, הנפקת תעודות כניסה וניהול הרשאות.
* עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת מענה למיילים וטלפונים, תיוק שוטף, קניות שוטפות למשרד (מטבח וציוד משרדי), תפעול צוות ניקיון.
* ריכוז פעילות בעלי מקצוע המגיעים לחברה תיאום, טיפול וליווי קבלנים, טכנאים וכו.
* תיאום לוגיסטי של נסיעות עסקיות לחול טיסות, מלונות, רכבים וכו.
* תיאום פעילויות רווחת עובדים לפי תוכנית שנתית.
מיקום המשרה: פארק תעשייה, עומר.
היקף המשרה: משרה מלאה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
חובה:
* יכולת למידה עצמית וניהול משימות עצמאית.
* ידע ושליטה בתוכנות אופיס (WORD, EXCEL).
חובה:
* יכולת למידה עצמית וניהול משימות עצמאית.
* ידע ושליטה בתוכנות אופיס (WORD, EXCEL).
יתרון:
* ניסיון קודם במזכירות או בניהול משרד.
* אנגלית ברמה טובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.